🏡 64_Delux podcast 🔴 Správné zaškolení realitního makléře nováčka📚❓Jakým způsobem s ním pracujeme❓🚀

Rozhovor s 👉 Ivanem Přepechalem, asistentem a mentorem RK Delux A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak správně pracovat s makléři nováčky

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

Jakým způsobem pracujeme s nováčky
Jak funguje R/M Akademie
Vázaná živnost realitní zprostředkovatel
Zkoušky pro nováčky
Jak funguje Delux Akademie
Schůzky s majitelem kanceláře
Praxe s asistentem kanceláře
Mentorská smlouva
Interní vzdělávání
Provozní manuál

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

5.1.2024

O mně

Jako makléřka pomáhám klientům plnit jejich sny o ideálním bydlení nebo úspěšném prodeji nemovitosti. Žiji v Hrušovanech a velmi dobře znám nejen místní realitní trh, ale také celý okolní region, včetně Pohořelic, Židlochovic, Hustopečí a dalších obcí v Jihomoravském kraji. Díky této znalosti vám mohu nabídnout přehled o specifikách této oblasti a pomoci vám najít to nejlepší řešení.

 

Na své práci si cením především možnosti hledat individuální řešení, která odpovídají potřebám každého klienta. Jako člověk s rodinou rozumím, jak důležité je najít domov, který splňuje požadavky na pohodlí, bezpečí a prostor pro každodenní život.

 

Jsem tu proto, abych vás provedla celým procesem od začátku až do konce – od prvního kontaktu přes přípravu nemovitosti, vyřízení veškerých formalit až po úspěšné uzavření obchodu. Věřím, že úspěšný obchod stojí na poctivé přípravě, upřímné komunikaci a pozornosti věnované každému detailu.

 

Ráda vám pomohu s prodejem či koupí nemovitosti a udělám vše pro to, aby byl celý proces pro vás co nejjednodušší a bez starostí. Těším se na spolupráci!

Andrea Smolíková

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.