V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:
Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.
2.9.2020
Jako makléřka pomáhám klientům plnit jejich sny o ideálním bydlení nebo úspěšném prodeji nemovitosti. Žiji v Hrušovanech a velmi dobře znám nejen místní realitní trh, ale také celý okolní region, včetně Pohořelic, Židlochovic, Hustopečí a dalších obcí v Jihomoravském kraji. Díky této znalosti vám mohu nabídnout přehled o specifikách této oblasti a pomoci vám najít to nejlepší řešení.
Na své práci si cením především možnosti hledat individuální řešení, která odpovídají potřebám každého klienta. Jako člověk s rodinou rozumím, jak důležité je najít domov, který splňuje požadavky na pohodlí, bezpečí a prostor pro každodenní život.
Jsem tu proto, abych vás provedla celým procesem od začátku až do konce – od prvního kontaktu přes přípravu nemovitosti, vyřízení veškerých formalit až po úspěšné uzavření obchodu. Věřím, že úspěšný obchod stojí na poctivé přípravě, upřímné komunikaci a pozornosti věnované každému detailu.
Ráda vám pomohu s prodejem či koupí nemovitosti a udělám vše pro to, aby byl celý proces pro vás co nejjednodušší a bez starostí. Těším se na spolupráci!