V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:
Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.
2.9.2020
Jmenuji se Andrea Vašíčková a jsem certifikovaná realitní makléřka u společnosti Remax Delux. Obchodní činností, v oblasti investic a komunikaci s klienty se věnuji již od roku 2008, kdy se propojení profesní zkušenosti , empatie a naslouchání ke klientům stala moji nesmírnou vášní.
Vždy jsem s upřímností vnímala, že má práce s lidmi je zároveň i mým posláním a naplněním, a v popředí toho je především a vždy Vaše spokojenost, vzájemná důvěra i respekt. A stejně tak bude i po celou dobu mé spolupráce s Vámi.
Každého z nás provází osobitý životní příběh, který je zcela jedinečný. S těmito příběhy jsou velmi úzce spjaty i nemovitosti, a proto je velmi důležité, aby každý Váš byl tím výjimečným. Bude mi tedy nesmírnou ctí být tady právě pro Vás s pomocí, splnit si Váš sen o bydlení. Při výběru s hledáním nového domova, místa, které je pro nás tak velmi důležité nebo při prodeji Vaší nemovitosti.
Mým cílem bude vždy prvořadý zájem o Vás, o Vaši spokojenost se společným sdílením Vašich potřeb, příběhů i samotného naplnění Vašeho očekávání. Od samého počátku naší vzájemné spolupráce, až po s pečlivostí zrealizovaný úspěšný obchodní případ, s tím spojeny i veškeré nezbytné právní úkony a služby.