Jak vybrat realitního makléře, se kterým prodáte nejvýhodněji?

Chcete prodat nemovitost s realitním makléřem? Netušíte, jak vybrat partnera, který to s vámi myslí dobře? Inspirujte se několika radami, s nimiž nesáhnete vedle. 

Obsah

Realitní makléř toho zná víc, než realitní trh… 

Prodávat nemovitost může být vzrušující zážitek. Nebo celkem frustrující, pokud se vám nechce zařizovat vše potřebné kolem: Příprava nemovitosti na prodej, telefonáty, administrativa, prohlídky s potenciálními kupci…

V tom případě je lepší svěřit prodej nemovitosti do rukou zkušeného realitního makléře, který toho zná víc než jen realitní trh. 

Dobrý realitní makléř… 

Je profesionál a má neocenitelné zkušenosti

Kvalitní realitní makléř má bohatou praxi a navíc se pravidelně vzdělává. Má obvykle unikátní know-how, které dokáže v praxi využít ve prospěch svého klienta. 

Využívá moderní technologie, aby prodal výhodněji

Už dávno neplatí, že dá realitní makléř někam jen inzerát. K prodeji nechá udělat profesionální prezentaci, která zahrnuje například videoprohlídku, špičkové fotografie, půdorysy nebo Home staging. 

Je vám k dispozici, když potřebujete

Realitní makléř je vlastně váš věrný a spolehlivý zástupce. Je flexibilní a zařídí vše včetně převodu nemovitosti, jednání a další administrativy. Ušetří vám spoustu času a peněz. 

Jenže jak vybrat, když ve vašem okolí najdete nespočet realitních kanceláří? Jak kápnout na toho pravého, který si s prodejem poradí špičkově a vy z toho budete těžit?

Připravili jsme pro vás několik tipů, s nimiž si vyberete správně: 

Nejdříve vybírejte člověka, pak zkušenost

S realitním makléřem strávíte spoustu času. Rozumíte si? Jedná se vám s ním dobře? Sedli jste si lidsky? Jsme přesvědčeni, že je to základ. Samozřejmě, že zkušenosti jsou také důležité. Ale k čemu vám budou, pokud se s realitním makléřem nedomluvíte?

Nechte mluvit chemii

Dejte si před prodejem osobní schůzku s realitním makléřem. Nespoléhejte se pouze na e-mailovou či telefonickou komunikaci. Když si spolu nesednete, raději hledejte dál. 

Je tu totiž něco, co nelze poznat racionálně. Je to chemie, která buď přijde, nebo ne. Dejte na svou intuici. Vyplatí se to. 

Zeptejte se ostatních, jak byli s realitním makléřem spokojení

Neexistuje lepší měřítko, než doporučení od lidí, kteří s makléřem úspěšně prodali. Ti vám nemají potřebu mazat med kolem úst. Zjistíte třeba, že má makléř danou lokalitu skvěle zmáknutou, a že už v ní výhodně prodal několik nemovitostí. 

Získáte důkaz místo slibů, který má nejvyšší vypovídající hodnotu. Podívejte se na reference naší realitní kanceláře

Prohlédněte si referenci paní Simony Štvánové, která byla s našimi službami nadmíru spokojena

 

Hledejte realitního makléře, kterému můžete věřit

Není makléř, jako makléř. Proto pečlivě naslouchejte. Už při první schůzce můžete odhalit, jak to je: Zajímá se o vás? O vaše problémy, představy? Pokud ano, žádný problém. Pokud ne, zkuste hledat dál. 

Potřebujete člověka, který jedná hlavně ve vašem zájmu

Soustřeďte se na realitního makléře, který zná trh v lokalitě prodeje

Myslíte, že realitní makléř z Aše vám skvěle prodá nemovitost v Brně? Nejde tu vůbec o kvality realitního makléře, ale o znalost regionu. Ne nadarmo se říká, že jiný kraj, jiný mrav. 

Expert na místní zákonitosti trhu si je vědom typických cen, možností a všech detailů, které můžou například rozhodnout o ceně. 

Ujistěte se, že dostanete odpovídající podporu

Co všechno makléř umí? Vyvěsit pouze inzerát? Nebo to vezme z gruntu od home stagingu a video prohlídky, přes komplexní prezentaci nemovitosti až po marketing a podporu prodeje? 

Nespokojte se s málem, když můžete mít víc. Profesionální realitní makléř vám musí být schopný nabídnout vysokou úroveň služeb. A pokud všechno sám nezvládne (což vlastně ani není skoro možné), měl by vám poradit, kde a jak to udělat. 

Zkontrolujte, zda realitní makléř zbytečně neriskuje 

Věnujte pozornost makléřům, kteří používají reálná data. Například při odhadu tržní ceny nemovitosti nepotřebujete riskovat nízkou, nebo přemrštěnou prodejní cenou. Realistické a na datech postavené jednání vždy vede k prodeji za maximální cenu. 

Proklepněte si web realitní kanceláře

Doporučení od známých je fajn. Ale jenom proto, že máte přítele, který má švagra, který zná realitního makléře, neznamená, že s ním musíte nutně spolupracovat. 

Na Googlu najdete všechno, i webové stránky kanceláře. Podívejte se, co všechno pro své klienty dělají. Pomůže vám to lépe se rozhodnout. 

Podívejte se, jak pracují realitní makléři v Remax Delux

Tady si zjistíte, jak to děláme v Remax Delux>>

O mně

Jmenuji se Andrea Vašíčková a jsem certifikovaná realitní makléřka u společnosti  Remax Delux. Obchodní činností, v oblasti investic a komunikaci s klienty se věnuji již od roku 2008, kdy se propojení profesní zkušenosti , empatie a naslouchání ke klientům stala moji nesmírnou vášní.

 

Vždy jsem s upřímností vnímala, že má práce s lidmi je zároveň i mým posláním a naplněním, a v popředí toho je především a vždy Vaše spokojenost, vzájemná důvěra i respekt. A stejně tak bude i po celou dobu mé spolupráce s Vámi.

 

Každého z nás provází osobitý životní příběh, který je zcela jedinečný. S těmito příběhy jsou velmi úzce spjaty i nemovitosti, a proto je velmi důležité, aby každý Váš byl tím výjimečným. Bude mi tedy nesmírnou ctí být tady právě pro Vás s pomocí, splnit si Váš sen o bydlení. Při výběru s hledáním nového domova, místa, které je pro nás tak velmi důležité nebo při prodeji Vaší nemovitosti.

 

Mým cílem bude vždy prvořadý zájem o Vás, o Vaši spokojenost se společným sdílením Vašich potřeb, příběhů i samotného naplnění  Vašeho očekávání. Od samého počátku naší vzájemné spolupráce, až po s pečlivostí zrealizovaný úspěšný obchodní případ, s tím spojeny i veškeré nezbytné právní úkony a služby.

Bc. Andrea Vašíčková

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX realitn_profesion_l_cmyk 195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.