Jak být produktivní při práci z domova

V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:

  • Izolace od rodiny. Základem soustředěné práce, která zahrnuje i telefonáty apod., je vlastní prostor, ideálně uzamykatelná pracovna. Když jsou doma i děti, je potřeba jim jasně říct, že nesmí rušit. I přesto to může být náročné.
  • Oblečení jako do práce. I když pracujeme z domu, je lepší se převléknout z pyžama do oblečení, ve kterém chodíme normálně do práce. Nemusí to být oblek, ale raději něco pohodlného. Studie ukazují, že nám to lépe pomůže se na práci soustředit, máme pocit, že jsme v práci.
  • Soustředění proti prokrastinaci. Doma nemáme přirozené pracovní prostředí, proto je těžší se soustředit. Ruší nás nejrůznější zvuky z okolních pokojů, možná nás to i táhne k prohlížení sociálních sítí, sportovních zpráv apod.
  • Nastavení harmonogramu. I když pracujeme z domu, je dobré si hned ráno ujasnit, co přesně budeme přes den v práci dělat, a kdy budeme končit. Je potřeba navodit si atmosféru, jako bychom byli v práci, protože přece jsme v práci!
  • Připravená pracovna. Vlastní pracovnu je dobré si připravit tak, aby nás v práci podporovala a zvyšovala naši produktivitu. Čistý a vyklizený stůl, žádné podněty k prokrastinaci, čerstvý vzduch, jednoduše je dobré si vytvořit co nejlepší pracovní podmínky.

Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.

2.9.2020

O mně

 

V realitách pracuji již několik let. Svou práci, která splňuje vše, co jsem očekávala, jsem spojila se značkou známou na celém světě, protože je zárukou priorit, které i já v životě uznávám: profesionalitou, spolehlivostí, etickým a férovým jednáním. Proto byl RE/MAX  a kancelář RE/MAX Delux v Brně jasnou volbou.

 

Každý obchodní případ, prodej, koupě i pronájem nemovitosti, je spojený s jiným životním příběhem. Snažím se, aby mí klienti cítili důvěru, bezpečí a měli jistotu, že pro ně udělám maximum a že jejich příběhy, sny a přání, mě skutečně zajímají. Mí klienti oceňují nejen profesionalitu, vzdělání v oblasti práva, ekonomie, nových technologií a časovou flexibilitu, ale i empatii, s jakou k nim přistupuji.

 

To, že se ke mně klienti vrací a doporučují mě svým blízkým a přátelům je pro mě největším oceněním.

 

Práce s lidmi, kterým pomáhám projít náročným procesem prodeje či pronájmu nemovitostí bez starostí a k jejich maximální spokojenosti, mě opravdu naplňuje.

 

Energii, kterou vkládám do své práce, čerpám i ze své rodiny. Jsem maminkou 2 kluků. Starší má již vlastní rodinu, mladší studuje na brněnském gymnáziu a je aktivním sportovcem. I díky tomu většinu volného času věnuji právě vnoučátkům a fandění na baseballových turnajích.

Bohdana Polgárová

Makléř

Certifikáty

Certifikovaný makléř ISO_detail_1.1 Certifikovaný-makléř-2_rgb realitn_profesion_l_cmyk 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX 195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.