Jak získat zdarma odhad kupní ceny nemovitosti

Když uvažujete o prodeji nemovitosti, určitě vás zajímá, za kolik ji tak budete moci + - prodat. Nebo spíše za kolik ji nabídnout. Ať už budete prodávat s realitní kanceláří v zádech, nebo svépomocí, odhad kupní ceny nemovitosti vás prostě musí zajímat. Obecně platí, že když tento odhad znáte, můžete určit strategii samotného prodeje nemovitosti, protože neplatí vždy pravidlo, že musíte nemovitost nabízet za tuto cenu.

Oslovte nezávazně osvědčenou realitku

Abyste získali kvalifikovaný odhad kupní ceny nemovitosti, je nejlepší se poradit s těmi, kteří nemovitosti prodávají dnes a denně. A to jsou realitní kanceláře, respektive makléři. Většina z nich vám nabízí zdarma konzultaci a prohlídku vaší nemovitosti s tím, že vám obratem vytvoří odhad kupní ceny nemovitosti. Záleží vždy na dohodě s konkrétním makléřem, ale určitě se na začátku nemusíte k ničemu vázat. A odhad kupní ceny nemovitosti dostanete zdarma!

I když chcete prodávat sami, konzultace s makléřem se hodí

Když na vás bude realitní kancelář působit výborným dojmem, možná se rozhodnete s ní spolupracovat i v případě, kdy jste plánovali prodávat svou nemovitost sami. A na to realitky samozřejmě sázejí. Spousta lidí si totiž myslí, že jim spolupráce s makléřem nic moc nepřinese, a zbytečně mu musí zaplatit provizi z prodeje.

V praxi se však jasně ukazuje, že taková spolupráce má pro prodávajícího smysl. Obrovskou výhodou je, že makléř totiž stojí na straně prodávajícího, provede ho bezpečně celým prodejem a byrokracií, a velmi často na tom prodávající oproti prodeji svépomocí ještě vydělá více peněz za prodej svoji nemovitosti!

Vyplňte jednoduchý formulář a získáte odhad kupní ceny

Realitní kanceláře obvykle mají na svých webových stránkách jednoduchý formulář, který vyplníte a realitka se začne vaší nemovitostí obratem zabývat. Do formuláře se vyplňují základní informace o nemovitosti, výsledkem je pak nezávazný odhad kupní ceny. Za nějaký poplatek můžete získat i profesionální analýzu, která vám přijde emailem, ale na tom už je potřeba se s danou realitkou domluvit.

17.1.2021

O mně

„MILUJI, CO DĚLÁM. DĚLÁM, CO MILUJI!“

V realitách pracuji šestým rokem. Zrealizovala jsem více jak 125 realitních případů. Každoročně získávám Ocenění TOP mimořádných makléřů sítě "RE/MAX ČR".V březnu 2024 jsem byla nejlepším makléřem naší kanceláře DELUX a nejúspěšnějším makléřem regionu MORAVA.   

 

Pomu i Vám! Potřebujete poradit v oblasti  prodeje, pronájmu, dědických řízeních či financování nemovitostí?

 

Jsem vdaná, mám 18-letou dceru Terezku a dospělého syna Patrika. Relaxuji procházkami v přírodě, miluji moře a cestování. Ráda si doma na terásce něco pěkného přečtu nebo si zajdu s přáteli někam na vínko. S dcerou rády experimentujeme v kuchyni.

Pomáhám majitelům nemovitostí zorientovat se na současném realitním trhu tak, aby prodali svou nemovitost bezpečně, rychle a s co nejvyšším ziskem. Dělat lidem radost je mým životním krédem. Svoji tvář neschovávám. Za své služby svým klientům ručím, vždy se k práci stavím profesionálně s největší péčí. Mým cílem je reality dělat jinak - nejlíp!

Individuálnímu přístup k prodávajícímu a kupujícímu je samozřejmostí. Díky moderním technikám, profesionálnímu marketingu dokáži Vaši nemovitost prodat za NEJVYŠŠÍ TRŽNÍ CENU. Na službách nikdy nešetřím - k nemovitostem nechávám dělat profesionální fotografie, točím videoprodhlídky a virtuální 3D prohlídky, samozřejmostí jsou půdorysy, pokud je to vhodné dělám Home staging.

 

Reference klientů, kteří využili moje služby:

www.remax-czech.cz/reality/re-max-delux/dagmar-micikova

www.remaxdelux.dagmar-micikova/reference

Potřebujete znát tržní cenu vaší nemovitosti? Chci odhad ZDARMA.

 

Dagmar Mičíková

Makléř

Certifikáty

Diplom 2 _březen Diplom -březen Diplom_202310 100_percent 195x200_RMX_Aukcni_specialista Certifikovaný-makléř-2_rgb Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.