Jak zvýšit cenu své nemovitosti

Když se chystáte prodat nemovitost, nebo alespoň přemýšlíte o tom, že byste ji možná jednoho dne prodali, pak stojí za to promyslet, jestli nezkusit nějak elegantně zvýšit její cenu. Velmi často stačí jen malá investice k tomu, aby byla nemovitost výrazně atraktivnější a tím pádem i dražší. V tomto článku se tedy podíváme na několik tipů, jak zvýšit cenu své nemovitosti:

  • Placený home staging. V dnešní době je možnost investovat do profesionální přípravy nemovitosti k prodeji (home staging). Firma vám pomůže vyklidit dům nebo bvyt, a naaranžovat jej tak, aby potenciální zájemce zaujal. S home stagingem vám pomůže i zkušená realitní kancelář.
  • Vylepšit kuchyň - srdce domu. Kuchyň je to hlavní, na co se kupující zaměří. Můžete do své kuchyně něco málo zainvestovat, aby zářila a vypadala nověji, než opravdu je. Můžete nově natřít kuchyňskou linku, můžete použít pěkné a stylové samolepící tapety, nebo přidat elegantní osvětlení.
  • Pozvat si zahradníky. První dojem je při prodeji nemovitosti velmi důležitý. A zahradu uvidí u rodinného domu jako první. Navíc spousta lidí se dívá hlavně na zahradu. Proto se vyplatí investovat do zahradnické firmy. Prořežou vám stromy, přeplejou okrasné záhony, jednoduše mohou vaši zahradu i kompletně proměnit. Není to zadarmo, ale upravená zahrada udělá obrovský dojem.
  • Zasklít balkón či lodžii. Když se nechystáte odstěhovat hned, ale budete v bytě či domě ještě bydlet, klidně zainvestuje do zasklení balkónu. Jednak jej budete moci lépe sami využívat, ale také tím objektivně zvýšíte hodnotu bytu. Zasklení se každopádně projeví na prodejní ceně, plus budete mít výhodu před ostatními srovnatelnými nemovitostmi.
  • Investovat do instalatéra a elektrikáře. Když vaši nemovitost projde instalatér a elektrikář, určitě budou schopni vylepšit některé detaily. Někde přidat zásuvku, jinde navrhnout lepší osvětlení. Takové detaily pak kupující zaujmou, a získáte si je na svou stranu. A ve výsledku prodáte svou nemovitost rychleji a za více peněz.

Nechte si poradit, jak v praxi zvýšit hodnotu své nemovitosti ideálně od zkušeného makléře.

8.2.2021

O mně

„MILUJI, CO DĚLÁM. DĚLÁM, CO MILUJI!“

V realitách pracuji šestým rokem. Zrealizovala jsem více jak 125 realitních případů. Každoročně získávám Ocenění TOP mimořádných makléřů sítě "RE/MAX ČR".V březnu 2024 jsem byla nejlepším makléřem naší kanceláře DELUX a nejúspěšnějším makléřem regionu MORAVA.   

 

Pomu i Vám! Potřebujete poradit v oblasti  prodeje, pronájmu, dědických řízeních či financování nemovitostí?

 

Jsem vdaná, mám 18-letou dceru Terezku a dospělého syna Patrika. Relaxuji procházkami v přírodě, miluji moře a cestování. Ráda si doma na terásce něco pěkného přečtu nebo si zajdu s přáteli někam na vínko. S dcerou rády experimentujeme v kuchyni.

Pomáhám majitelům nemovitostí zorientovat se na současném realitním trhu tak, aby prodali svou nemovitost bezpečně, rychle a s co nejvyšším ziskem. Dělat lidem radost je mým životním krédem. Svoji tvář neschovávám. Za své služby svým klientům ručím, vždy se k práci stavím profesionálně s největší péčí. Mým cílem je reality dělat jinak - nejlíp!

Individuálnímu přístup k prodávajícímu a kupujícímu je samozřejmostí. Díky moderním technikám, profesionálnímu marketingu dokáži Vaši nemovitost prodat za NEJVYŠŠÍ TRŽNÍ CENU. Na službách nikdy nešetřím - k nemovitostem nechávám dělat profesionální fotografie, točím videoprodhlídky a virtuální 3D prohlídky, samozřejmostí jsou půdorysy, pokud je to vhodné dělám Home staging.

 

Reference klientů, kteří využili moje služby:

www.remax-czech.cz/reality/re-max-delux/dagmar-micikova

www.remaxdelux.dagmar-micikova/reference

Potřebujete znát tržní cenu vaší nemovitosti? Chci odhad ZDARMA.

 

Dagmar Mičíková

Makléř

Certifikáty

Diplom 2 _březen Diplom -březen Diplom_202310 100_percent 195x200_RMX_Aukcni_specialista Certifikovaný-makléř-2_rgb Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.