🏡 25_Delux podcast 🔴 Jak získat hypotéku ✅ Na co si dát pozor❗️❓A jak banka posuzuje žádost o úvěr❓

Rozhovor s 👉 Ondřejem Francem, hypotečním specialistou od roku 2006 + úspěšným realitním makléřem a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Hypotéky a jak na ně❓ Všechny důležité informace❗️

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jak si vyřídit hypotéku❓

✅ Jaký je rozdíl mezi úrokem a RPSN❓

✅ Co jsou a jak fungují odborné pojmy DTI, DSTI, LTV❓

✅ Na čem hypotéky nejčastěji padají❓

✅ Jaký je rozdíl mezi vyřízením hypotéky pro OSVČ, vs. zaměstnanec❓

✅ Jaká je dneska férová úroková sazba❓

✅ Kdy se dělá online odhad a kdy banka chce fyzicky odhadce❓

✅ Proč je lepší spolupracovat s finančním poradcem než jít do banky❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audio verse podcastu

19.8.2022

O mně

Jsem mladý, energický a empatický makléř. Strávil jsem čas v Ohiu, kde jsem hrál americký fotbal abych rozšířil své jazykové schopnosti a získal zkušenosti. Hrál jsem na pozici quarterbacka, který je mozkem a srdcem týmu. Tato pozice vyžaduje schopnost mít perfektní přehled o situaci, přesně zvolit strategii a vést k vítězství!

 

Tyto dovednosti jsem přirozeně přenesl do své práce v oblasti realit, kde se ode mě očekává dokonalý přehled o trhu a zvolení té nejlepší strategie pro úspěšný prodej vaší nemovitosti.

 

Mám vystudovanou střední průmyslovou školu stavební, což mi poskytuje hlubší výhled do technických stránek nemovitostí. Fascinuje mě propojení realitního trhu s oblastmi stavařiny, díky čemuž vám mohu přinést výraznou přidanou hodnotu na trhu.

 

Věřím, že s mým přístupem a podporou týmu, který tvoří nejen zkušení kolegové, ale i blízcí rodinní příslušníci, vám mohu poskytnout nejlepší možnou realitní péči!

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.