🏡 36_Delux podcast 🔴 Reality podle Petra Švancary❗️Jaká byla cesta Švanciho❓Co říká na ceny realit❓🧐

Rozhovor s 👉 Petrem Švancarou, brněnskou fotbalovou ikonou a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Bydlení podle Petra Švancary❓

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jaké bylo bydlení Švanciho v průběhu času❓

✅ Kde teď Petr bydlí❓

✅ Je lepší bydlet v Brně anebo Praze, co na to říká Petr Švancara❓

✅ V kolika letech měl Petr první vlastní bydlení❓

✅ Jsou nemovitosti dobrá investice❓

✅ Jaký má názor Švanci na realitní makléře a realitky❓

✅ Proč je podle Petra lepší nechat prodej na RK❓

✅ Zajišťuje fotbalový klub bydlení hráčům❓

✅ A jaký má Petr názor na ceny nemovitostí❓

✅ Výstavba sportovišť v Brně❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audio verse podcastu

23.11.2022

O mně

Jsem mladý, energický a empatický makléř. Strávil jsem čas v Ohiu, kde jsem hrál americký fotbal abych rozšířil své jazykové schopnosti a získal zkušenosti. Hrál jsem na pozici quarterbacka, který je mozkem a srdcem týmu. Tato pozice vyžaduje schopnost mít perfektní přehled o situaci, přesně zvolit strategii a vést k vítězství!

 

Tyto dovednosti jsem přirozeně přenesl do své práce v oblasti realit, kde se ode mě očekává dokonalý přehled o trhu a zvolení té nejlepší strategie pro úspěšný prodej vaší nemovitosti.

 

Mám vystudovanou střední průmyslovou školu stavební, což mi poskytuje hlubší výhled do technických stránek nemovitostí. Fascinuje mě propojení realitního trhu s oblastmi stavařiny, díky čemuž vám mohu přinést výraznou přidanou hodnotu na trhu.

 

Věřím, že s mým přístupem a podporou týmu, který tvoří nejen zkušení kolegové, ale i blízcí rodinní příslušníci, vám mohu poskytnout nejlepší možnou realitní péči!

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.