Jak by měla vypadat webová stránka prodávané nemovitosti

Abyste prodali svou nemovitost co nejvýhodněji, budete nejspíše spolupracovat s realitní kanceláří. Existují různé marketingové metody, jak nemovitost prodat, jednou z nich je i tvorba vlastních webových stránek této nabízené nemovitosti. Díky webové stránce lidem sdělíte veškeré informace o tom, co nabízíte, na jednom místě. Přehledně je shromáždíte a ušetříte spoustu času sobě i zájemci. Pojďme se podívat, co by mělo na těchto webových stránkách být.

Profi fotky, videoprohlídka i video z dronu

Web by měl být jednoduchý a hlavně přehledný. Měly by tam být uvedeny veškeré podstatné informace, které se k prodeji vážou. Základem je galerie profesionálních fotografií, popis nemovitosti a okolí, videoprohlídka plus ideálně i letecké záběry z dronu. To vše zájemce ocení. V popisu je dobré zmínit, čím je nemovitost zajímavá, a proč by si ji člověk měl koupit. Samozřejmě tam budou i základní informace jako je dopravní dostupnost, občanská vybavenost, zajímavosti v okolí apod.

Web osloví více zájemců

Díky vlastním webovým stránkám bude jednodušší propagace nemovitosti. Funguje to obvykle tak, že realitní kancelář zajistí propagaci přes všechny její kanály, což jsou realitní servery, databáze investorů, sociální sítě a mnohé další. Webová stránka vypadá mnohem lépe než klasický inzerát, nemluvě o tom, že na ní může být mnohem více fotek i informací a ozvou se tak jen opravdu vážní zájemci, což šetří čas všem zúčastněným stranám.

S tvorbou webu vám samozřejmě zase pomůže vybraná realitní kancelář, která zajistí i profesionální přípravu nemovitosti k prodeji (homestaging), fotografa i vše ostatní.

13.6.2021

O mně

Jsem mladý, energický a empatický makléř. Strávil jsem čas v Ohiu, kde jsem hrál americký fotbal abych rozšířil své jazykové schopnosti a získal zkušenosti. Hrál jsem na pozici quarterbacka, který je mozkem a srdcem týmu. Tato pozice vyžaduje schopnost mít perfektní přehled o situaci, přesně zvolit strategii a vést k vítězství!

 

Tyto dovednosti jsem přirozeně přenesl do své práce v oblasti realit, kde se ode mě očekává dokonalý přehled o trhu a zvolení té nejlepší strategie pro úspěšný prodej vaší nemovitosti.

 

Mám vystudovanou střední průmyslovou školu stavební, což mi poskytuje hlubší výhled do technických stránek nemovitostí. Fascinuje mě propojení realitního trhu s oblastmi stavařiny, díky čemuž vám mohu přinést výraznou přidanou hodnotu na trhu.

 

Věřím, že s mým přístupem a podporou týmu, který tvoří nejen zkušení kolegové, ale i blízcí rodinní příslušníci, vám mohu poskytnout nejlepší možnou realitní péči!

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.