Makléř bez známé značky to má čím dál obtížnější

Ve světě realit jsou lidé velmi obezřetní. Jde o velké peníze, často se jedná o celoživotní úspory nebo částky, které jsou úplně mimo běžnou realitu lidí. O to důležitější je důvěryhodnost a dobré jméno realitní kanceláře, se kterou prodávající nebo kupující spolupracují. Obzvláště v této složité koronavirové době lidé svěřují své nemovitosti mnohem raději realitním kancelářím známých značek, než nováčkům či neznámým makléřům. Je to logické, což vidí i makléři, kteří často právě pod známé brandy míří.

Skvělé zázemí – technologie, profesionální tým aj.

Velkou výhodou velkých značek jako je třeba REMAX je skutečnost, že makléře podporuje profesionální tým – právníci, fotografové, IT pracovníci, zkušenější makléři apod. Kvalita marketingu, prezentace i zabezpečení celé transakce je na velmi vysoké úrovni. Když k tomu přidáte dobré jméno, které zaručuje, že se klient s takovou realitkou nespálí, pak je jasné, že jsou tito makléři úspěšnější.

Více peněz pro makléře pod známou značkou

Z hlediska motivace makléřů zde hraje roli i zajímavá a logická statistika. Makléři pod silným brandem si vydělají více než makléři, kteří jedou sami na sebe, nebo pracují pro neznámou lokální realitní kancelář. To může být klientům jedno, protože pro ně je nejdůležitější kvalita služby, ale pro makléře je to signál k tomu, aby svou kariéru spojili se silnou značkou.

Důvěryhodnost na prvním místě

I když je makléř sebelepší, má výborné reference a v oboru se mu daří, stejně má lehkou nevýhodu oproti silným značkám. Tou je důvěryhodnost na první pohled. Většina lidí je dnes plná strachů a proto raději zvolí známé jméno, než šikovného makléře, který dělá sám na sebe. Je to trochu škoda, ale v praxi to tak bývá. Faktem však je, že když je makléř šikovný, bezpečně se uživí i na volné noze. Při spolupráci se silným partnerem se mu však může dařit ještě mnohem lépe!

31.10.2020

O mně

Jsem mladý, energický a empatický makléř. Strávil jsem čas v Ohiu, kde jsem hrál americký fotbal abych rozšířil své jazykové schopnosti a získal zkušenosti. Hrál jsem na pozici quarterbacka, který je mozkem a srdcem týmu. Tato pozice vyžaduje schopnost mít perfektní přehled o situaci, přesně zvolit strategii a vést k vítězství!

 

Tyto dovednosti jsem přirozeně přenesl do své práce v oblasti realit, kde se ode mě očekává dokonalý přehled o trhu a zvolení té nejlepší strategie pro úspěšný prodej vaší nemovitosti.

 

Mám vystudovanou střední průmyslovou školu stavební, což mi poskytuje hlubší výhled do technických stránek nemovitostí. Fascinuje mě propojení realitního trhu s oblastmi stavařiny, díky čemuž vám mohu přinést výraznou přidanou hodnotu na trhu.

 

Věřím, že s mým přístupem a podporou týmu, který tvoří nejen zkušení kolegové, ale i blízcí rodinní příslušníci, vám mohu poskytnout nejlepší možnou realitní péči!

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.