Makléř by měl budovat vlastní portfolio klientů

Jedním ze základních stavebních kamenů každého makléře jsou kontakty. Vlastní databáze různých kontaktů, portfolio klientů, investorů, ale i různých odborníků - právníci, finanční poradci, stěhováci, fotografové, programátoři, jednoduše nejrůznější lidé, se kterými makléř spolupracuje. Takovéto portfolio nebo databáze je základem úspěchu. Jsou to lidé, které můžete pravidelně oslovovat, o které se můžete opřít, nebo přes ně získat další zakázky.

Jak ze začátku portfolio klientů budovat

Obzvláště na začátku své makléřské dráhy je třeba být trpěliví. Není dobré se vnucovat, ale rozšiřovat svou databázi můžete i celkem nenásilně za pomoci sociálních sítí, online marketingu nebo i tištěné inzerce. Ideální je šířit svou novou profesi přes okruhy svých přátel, kamarádů a známých. Když se pak vaše práce postupně rozjede, nové kontakty se budou samy nabalovat. Zpočátku to nebude úplně jednoduché, ale vaše vynaložená energie do vytváření vztahů s klienty se vám časem určitě vrátí.

Budování vztahů

Úspěšný makléř by však neměl budovat jen vztah s prodávajícím, kterého zastupuje. Měl by jednat příjemně, férově i proaktivně v podstatě s každým, s kým se pracovně setká. Velmi často se například stává, že když si během určitého prodeje nemovitosti vybuduje vztah s kupujícím, může snadno v rámci jednoho obchodu získat druhého klienta nebo referenci. Takto postupně šíří své dobré jméno.

Faktem je, že většina zakázek časem přichází přes osobní doporučení. Doporučení bývalých klientů, doporučení známých i dalších lidí, kteří o vaší práci slyšeli. Z toho jasně vyplývá, že je nutné chovat se férově, nabízet kvalitní služby a celkově si budovat dobré jméno v oboru. Bez toho se každopádně neobejdete. A vězte, že je to práce na celou profesní kariéru!

6.3.2021

O mně

Jsem mladý, energický a empatický makléř. Strávil jsem čas v Ohiu, kde jsem hrál americký fotbal abych rozšířil své jazykové schopnosti a získal zkušenosti. Hrál jsem na pozici quarterbacka, který je mozkem a srdcem týmu. Tato pozice vyžaduje schopnost mít perfektní přehled o situaci, přesně zvolit strategii a vést k vítězství!

 

Tyto dovednosti jsem přirozeně přenesl do své práce v oblasti realit, kde se ode mě očekává dokonalý přehled o trhu a zvolení té nejlepší strategie pro úspěšný prodej vaší nemovitosti.

 

Mám vystudovanou střední průmyslovou školu stavební, což mi poskytuje hlubší výhled do technických stránek nemovitostí. Fascinuje mě propojení realitního trhu s oblastmi stavařiny, díky čemuž vám mohu přinést výraznou přidanou hodnotu na trhu.

 

Věřím, že s mým přístupem a podporou týmu, který tvoří nejen zkušení kolegové, ale i blízcí rodinní příslušníci, vám mohu poskytnout nejlepší možnou realitní péči!

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.