Sociální sítě dnes hýbou světem. A byla by škoda je nevyužít i při prodeji nemovitosti. Stačí udělat povedené fotky, video a virtuální prohlídku - přidat zajímavý popis a už můžete mini inzerát šířit po sociálních sítích. V praxi tak lidé velmi často vlastní nemovitosti nabízejí. Pravdou je, že sociální sítě využívají i profesionální realitní kanceláře, které dokážou vytvořit ještě lepší prezentaci včetně videoprohlídek nebo praktických půdorysů.
Ideální je oslovit renomovanou realitní kancelář, která vytvoří perfektní prezentaci a pomůže vám určit optimální prodejní cenu. Moc se nehodí, když se šíří více typů inzerátů na jednu nemovitost, lepší je, když sdílíte jen jednu, případně více verzí jedné prezentace (například dlouhou a zkrácenou). Když je více různých inzerátů, vypadá to nedůvěryhodně.
Krátká prezentace i s fotkami a cenou se dá skvěle šířit přes Facebook, Instagram a další kanály. Přiložený odkaz může vést zase na videoprezentaci na YouTube. A věřte tomu, že právě na sociálních sítích je spousta potencionálních zájemců, kteří by se jinak o vaší prezentaci nedozvěděli.
Základním motivem použití sociálních sítí je samozřejmě zvýšení dosahu inzerce. Technologie jdou kupředu, prezentace nemovitosti tak může být perfektní, zajímavá i vtipná. Ale musí se dostat k lidem. A v tom jsou sociální sítě nedocenitelné. Oslovíte tak mnohem více zájemců. V neposlední řadě tak urychlíte prodej nemovitosti a zaujmete i mladší generaci, která slyší hlavně na atraktivní a moderní formu komunikace. Využijte sílu sociálních sítí, ideálně ve spolupráci s profesionály!
3.11.2020
Jsem mladý, energický a empatický makléř. Strávil jsem čas v Ohiu, kde jsem hrál americký fotbal abych rozšířil své jazykové schopnosti a získal zkušenosti. Hrál jsem na pozici quarterbacka, který je mozkem a srdcem týmu. Tato pozice vyžaduje schopnost mít perfektní přehled o situaci, přesně zvolit strategii a vést k vítězství!
Tyto dovednosti jsem přirozeně přenesl do své práce v oblasti realit, kde se ode mě očekává dokonalý přehled o trhu a zvolení té nejlepší strategie pro úspěšný prodej vaší nemovitosti.
Mám vystudovanou střední průmyslovou školu stavební, což mi poskytuje hlubší výhled do technických stránek nemovitostí. Fascinuje mě propojení realitního trhu s oblastmi stavařiny, díky čemuž vám mohu přinést výraznou přidanou hodnotu na trhu.
Věřím, že s mým přístupem a podporou týmu, který tvoří nejen zkušení kolegové, ale i blízcí rodinní příslušníci, vám mohu poskytnout nejlepší možnou realitní péči!