Co znamená spolupráce s realitní kanceláří

Jistě víte, že tou základní úlohou zprostředkovatele je – za podmínek sjednaných zprostředkovatelskou smlouvou – pro zájemce obstarat příležitost uzavřít například kupní nebo nájemní smlouvu. To znamená najít pro zájemce klienta, který má vážný zájem, dejme tomu, o koupi nebo nájem nemovitosti. A právě rychlost realizace je jednou z deviz kvalitní realitní kanceláře. Čas jsou peníze a v případě prodeje nemovitostí to platí dvojnásob. Využitím kvalitního zprostředkovatele prakticky vždy významně dobu realizace zkracujeme. Realitní činnost je však spojena s řadou dalších úkonů, které kvalitní realitní kancelář pro klienta realizuje a zajišťuje. Dobrá realitní kancelář by měla vše umět předem svému klientovi vysvětlit. Tak, aby věděl, co pro něj udělá a zabezpečí, ale také, za co a kolik a komu bude platit. S jakým rozsahem služeb může v rámci sjednané provize počítat. Lze jen doporučit, aby vše bylo sjednáno písemně. Předejde se tak zbytečným nedorozuměním.

Když kupujete byt nebo dům a oslovíte ke spolupráci erudovanou realitní kancelář, víte, že za vás ošetří, aby byly kupované nemovitosti prosté vad faktických i právních. Kvalitní realitní kancelář se za vás vypořádá ve shodě s novým občanským zákoníkem a také s novými katastrálními předpisy – tedy novým katastrálním zákonem (pro přesnost č. 256/2013 Sb.) včetně zcela nových prováděcích předpisů. Nebudete si muset lámat hlavu s tím, že se mění pojetí nemovitosti, se sepisováním smluv a jejich podáním na katastrální úřad. Také správné „nacenění“ nemovitosti určené k prodeji hraje při realizaci významnou roli. Pouhé porovnání s nabídkou nemovitostí v okolí opravdu nestačí. A není pro nemovitost nic horšího, než snižování ceny v průběhu inzerce. Důvěřujte své realitní kanceláři a jejímu ocenění vašeho domu. Stejně tak uvedení nemovitosti do stavu vhodného pro nabízení má samozřejmě pro výslednou realizační cenu význam.

spolupráce s realitní kanceláří

 

Podle čeho by si lidé měli vybírat realitní kancelář?

Je to stejné jako u jakékoli jiné profese. Nejlepší je, pokud na firmu dostanete reference od spokojeného zákazníka, kterého dobře znáte. Hlavně nezaměňujte reference se všudypřítomnými reklamními poutači či plachtami na kdejakém nehlídaném zábradlí. Vždy osobně realitní kancelář navštivte. Zajímejte se o to, jak dlouho je ta která kancelář trhu. Ptejte se, jaký rozsah služeb nabízí. Jakou cenu za ně zaplatíte. Členství v Asociaci realitních kanceláří České republiky je dobrým doporučením, ale nezaměňujte jej se členstvím v jiných spolcích. Pouze ARK ČR má již dnes nastaveny parametry členství tak, aby odpovídaly kritériím v připraveném návrhu zákona o realitním zprostředkování. Patří k nim například povinné pojištění profesní odpovědnosti nebo například prokazování kvalifikace povinnou certifikací apod. Pouze členi ARK ČR jsou propojeni vnitřním systémem spolupráce MLS ARK.

asociace realitních kanceláří

O mně

Jsem mladý, energický a empatický makléř. Strávil jsem čas v Ohiu, kde jsem hrál americký fotbal abych rozšířil své jazykové schopnosti a získal zkušenosti. Hrál jsem na pozici quarterbacka, který je mozkem a srdcem týmu. Tato pozice vyžaduje schopnost mít perfektní přehled o situaci, přesně zvolit strategii a vést k vítězství!

 

Tyto dovednosti jsem přirozeně přenesl do své práce v oblasti realit, kde se ode mě očekává dokonalý přehled o trhu a zvolení té nejlepší strategie pro úspěšný prodej vaší nemovitosti.

 

Mám vystudovanou střední průmyslovou školu stavební, což mi poskytuje hlubší výhled do technických stránek nemovitostí. Fascinuje mě propojení realitního trhu s oblastmi stavařiny, díky čemuž vám mohu přinést výraznou přidanou hodnotu na trhu.

 

Věřím, že s mým přístupem a podporou týmu, který tvoří nejen zkušení kolegové, ale i blízcí rodinní příslušníci, vám mohu poskytnout nejlepší možnou realitní péči!

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.