V kolika letech do realit? Má mladý vůbec šanci?

Práce makléře je lákavá pro spoustu lidí bez ohledu na věk. Samozřejmě tak jako v jiných oborech mají výhodu lidé se zkušenostmi, ale i mladí lidé mohou na trh nemovitostí proniknout. Obecně určitě stejně platí, že čím dříve se řemeslo člověk učí, tím lépe. U realit je to sice jiné než třeba u tesařiny, ale princip je podobný. Důležitá je pracovitost, chuť se vzdělávat, spolehlivost, zodpovědnost a selský rozum.

Nejlepší je začít pod renomovanou značkou

Začínající makléři udělají nejlépe, když začnou na počátku kariéry spolupracovat se světovou značkou, což je v realitách například REMAX, který má i v Česku spoustu poboček. Když budete pracovat pro takovou značku, budete se přirozeně učit od starších kolegů, učit od těch nejlepších, budete mít možnost, možná i povinnost se dále v oboru vzdělávat, budete mít k dispozici nejlepší technologie a know-how. Jak se bude vaše kariéra vyvíjet dále, to se uvidí, ale na začátek je spolupráce s renomovanou značkou ideální.

Makléř by měl být zkušený životem

Práce makléře spočívá často v tom, že jedná s lidmi. S prodejci, potencionálními kupci, s právníky, s úřady apod. Určitě záleží na povaze, vyspělosti a celkovém charakteru člověka, ale s realitami začíná před 30 rokem věku málokdo. Určitá zralost je zde prostě potřebná.

Mladí makléři však mají i své výhody. Může to být mladistvý životní elán, atraktivní vzhled, přímočará komunikace, znalost moderních technologií, nezatíženost předsudky starších generací, vitalita a „drajv“.

Nakonec se dá říct, že obecně platí, že čím dříve makléř začíná, tím lépe, protože nabírá zkušenosti v oboru po celou kariéru. Svět se mění a s ním i všechny technologie, postupy a další věci kolem realit. I mladí zde mohou uspět, když tomu dají vše, mají dobré vedení, jsou spolehliví a inteligentní!

30.10.2020

O mně

David Žilka

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.