15_Delux podcast. Jaký by měl být ideální provizní systém realitního makléře❓ Spravedlivá odměna❓

Rozhovor s Ivanem Přepechalem, koučem a asistentem kanceláře a Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jaký je podle nás spravedlivý odměňovací model realitního makléře a proč nám to takto funguje❓✅ Jak to vidíme po 12 letech v realitách❓

*omlouváme se za tři střihy ve videu ale bohužel nám odešla baterka na kameře

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jaký máme nastavený provizní systém makléře v Deluxu❓

✅ Jaké jsou typy provizí v různých RK❓

✅ Co by měl makléř za odvody získat ve své kanceláři❓

✅ Jaké jsou náklady kvalitní realitní kanceláře❓

✅ Co hrozí makléři pokud jsou odvody příliš vysoké anebo nízké❓

✅ Proč nemáme rádi multilevel (pyramidu) obecně❓

✅ Na co si dát pozor ve vaši realitní kanceláři ❗️

✅ Kde by měly končit peníze z odvodů makléře v kanceláři❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

 

Video verse podcastu

 

Audio verse podcastu

11.6.2022

O mně

 

Dobrý den,

jmenuji se Filip Engl a rád Vám ukážu, co mě baví a naplňuje. Vždy mě fascinovalo dávat dohromady věci tak, aby dávaly smysl a vzájemně dobře fungovaly.

 

Od roku 2015 se věnuji podnikání a za tu dobu jsem pochopil, že stejně jako dobře propojené články řetězu dokážou pohnout strojem, tak perfektní vztahy v realitním businessu šlapou jen díky faktu, že se na mě mí klienti mohou vždy 100 % spolehnout.

 

Abych dokázal naplnit realitní sny svých klientů, používám ke své práci ty absolutně nejmodernější marketingové nástroje a know-how!

 

Pokud jste připraveni prodat svoji nemovitost a očekáváte od makléře lidskost, férové jednání a zmiňovanou spolehlivost, jsem tu pro vás.

 

Ozvěte se mi!

Ing. Filip Engl

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.