17_Delux podcast. K čemu je dobrý HOMESTAGING❓Zvedne prodejní cenu nemovitosti ❓A jak to provést❓

Rozhovor s Lidkou Francovou a Ondřejem Francem, specialisty na homestaging nemovitostí a Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak na homestaging❓✅ Jak to funguje v praxi❓ A zajímavosti z trhu❗️

*omlouvám se za jenom dva microfony místo třech, bohužel nejsme ještě tak vybavení. Dále se omlouvám, že jsem při představení hostů jako první nejmenoval Lidku = moje faux pas, v tom spěchu jsem si to neuvědomil :) Promiň Lidko ;)

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Kdy je vhodný homestaging nemovitosti❓

✅ Kdy naopak homestaging vhodný není❓

✅ Jaký je rozdíl mezi fyzickým a digitálním stagingem❓

✅ Jak dlouho trvá nastejžování nemovitosti❓

✅ Kolik taková služba stojí❓

✅ O kolik % se dá zvednout hodnota nemovitosti pomocí stagingu❓

✅ Kolik museli makléři investovat do této služby❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

 

Audio verse podcastu

14.6.2022

O mně

 

Dobrý den,

jmenuji se Filip Engl a rád Vám ukážu, co mě baví a naplňuje. Vždy mě fascinovalo dávat dohromady věci tak, aby dávaly smysl a vzájemně dobře fungovaly.

 

Od roku 2015 se věnuji podnikání a za tu dobu jsem pochopil, že stejně jako dobře propojené články řetězu dokážou pohnout strojem, tak perfektní vztahy v realitním businessu šlapou jen díky faktu, že se na mě mí klienti mohou vždy 100 % spolehnout.

 

Abych dokázal naplnit realitní sny svých klientů, používám ke své práci ty absolutně nejmodernější marketingové nástroje a know-how!

 

Pokud jste připraveni prodat svoji nemovitost a očekáváte od makléře lidskost, férové jednání a zmiňovanou spolehlivost, jsem tu pro vás.

 

Ozvěte se mi!

Ing. Filip Engl

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.