V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:
Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.
2.9.2020
Dobrý den,
jmenuji se Filip Engl a rád Vám ukážu, co mě baví a naplňuje. Vždy mě fascinovalo dávat dohromady věci tak, aby dávaly smysl a vzájemně dobře fungovaly.
Od roku 2015 se věnuji podnikání a za tu dobu jsem pochopil, že stejně jako dobře propojené články řetězu dokážou pohnout strojem, tak perfektní vztahy v realitním businessu šlapou jen díky faktu, že se na mě mí klienti mohou vždy 100 % spolehnout.
Abych dokázal naplnit realitní sny svých klientů, používám ke své práci ty absolutně nejmodernější marketingové nástroje a know-how!
Pokud jste připraveni prodat svoji nemovitost a očekáváte od makléře lidskost, férové jednání a zmiňovanou spolehlivost, jsem tu pro vás.
Ozvěte se mi!