Když pracujete jako makléř, měli byste mít všeobecný přehled, selský rozum, ale také budete potřebovat znalosti z různých oborů. Makléř obvykle neobsáhne všechny související obory, a tak spolupracuje se špičkovými profesionály. Obecně platí, že makléři nejčastěji spolupracují s právníky, fotografy, IT specialisty, finančními poradci, markeťáky a také s copywritery.
Copywriter je profesionální textař, který vám může pomoci s veškerými texty, případně i s aktivitami na sociálních sítích. Nejčastější služby, které realitní kanceláře od copywritera požadují, jsou následující:
Když cítíte, že vaše texty nezáří tak, jak by mohly, pak jednoduše oslovte zkušeného copywritera, a vyzkoušejte si spolupráci. Možná vám pomůže posunout vaše služby zase o kousek dál!
20.3.2021
Dobrý den,
jmenuji se Filip Engl a rád Vám ukážu, co mě baví a naplňuje. Vždy mě fascinovalo dávat dohromady věci tak, aby dávaly smysl a vzájemně dobře fungovaly.
Od roku 2015 se věnuji podnikání a za tu dobu jsem pochopil, že stejně jako dobře propojené články řetězu dokážou pohnout strojem, tak perfektní vztahy v realitním businessu šlapou jen díky faktu, že se na mě mí klienti mohou vždy 100 % spolehnout.
Abych dokázal naplnit realitní sny svých klientů, používám ke své práci ty absolutně nejmodernější marketingové nástroje a know-how!
Pokud jste připraveni prodat svoji nemovitost a očekáváte od makléře lidskost, férové jednání a zmiňovanou spolehlivost, jsem tu pro vás.
Ozvěte se mi!