Pro makléře - jak získávat do nabídky nemovitosti na prodej

Jako makléř nebo realitní kancelář potřebujete mít dostatek nabídek nemovitostí na prodej. Není cílem jich mít co nejvíce. Abyste se o ně stíhali profesionálně starat. Ale přesto jsou nemovitosti k prodeji to hlavní, co ke své práci potřebujete. V tomto článku se podíváme, jakými způsoby se dají nemovitosti na prodej do nabídky získávat:

  • Studená volání. Není to moc příjemné, ale někdy je to účinná taktika. Obvolávat inzeráty lidí, kteří prodávají nemovitost svépomocí bez realitky a nabídnout jim své služby.
  • Online marketing. V dnešní době velmi efektivní nástroj, jehož základem je vlastní dobře připravený web. Klienti vás začnou sami oslovovat.
  • Sociální sítě. V kombinaci s vlastním webem je aktivita na sociálních sítích dalším místem, odkud budete získávat nové nemovitosti k prodeji.
  • Další druhy marketingu. Velmi účinný může být klasický marketing, kdy používáte tiskovou reklamu (billboardy, letáky, časopisy, reklama na autě aj.), ale také referenční a reciproční marketing.
  • Vést si databázi kontaktů a budovat vztahy s majiteli nemovitostí. Vyplatí se vést si databázi kontaktů a budovat dlouhodobé vztahy s majiteli činžovních domů, investory, majiteli bytů, rodinných domů, pracovníků developerských společností a vůbec s lidmi, kteří kolem vás v dané oblasti kolem nemovitostí točí.
  • Dny otevřených dveří a pořádání akcí. Abyste získali nové nemovitosti, můžete pořádat dny otevřených dveří u sebe v realitní kanceláři, ale také v prodávaných nemovitostech. Když jste šikovní, můžete pořádat i jiné akce typu seminářů nebo i společenských a sportovních akcí pro klienty, přátele a známé.
  • Bezplatné odhady nemovitostí. Když nabízíte nezávazné odhady nemovitostí, osloví vás lidé, kteří o prodeji třeba zatím jen uvažují. Mohou to být i odhady pro dědická řízení.

Existuje celá řada dalších způsobů, jak nemovitosti nabírat. Ideální je absolvovat nějaký seminář, nebo se přidat ke zkušené realitní kanceláři, kde se všechno naučíte!

16.8.2021

O mně

Moje vášeň pro nemovitosti začala již v dětství, kdy jsem s nadšením stavěla domečky z kostek a celá města z písku.  Dnes o mnoho let později, pomáhám lidem najít nebo prodat skutečné domovy svým klientům. 
 
 
   Po studiu na obchodní škole a uměleckém designu v Praze, kde jsem se zamilovala do veškeré architektury jsem zjistila, že mě nejvíce naplňuje práce s lidmi a nemovitostmi. Realitní marketing pro mě není jen o prodeji domů, je to o vytváření příležitosti pro nové začátky, splněné sny a šťastné rodiny. 
 
 
   Za desítky let v obchodě jsem pochopila, že každý příběh je jedinečný a já jsem vděčná, že mohu být jeho součástí. Moje filozofie je jednoduchá: Poctivost, profesionalita a osobní přístup je pro mě samozřejmostí. Věřím, že klíčem k úspěchu je naslouchat potřebám klientů a překonávat jejich očekávání. Když zrovna nepracuji, stále ráda peču, jako kdysi dorty do mé kavárny, ale i maluji obrazy. A přesně to mi pomáhá udržet rovnováhu a přináší i novou energii do mé práce realitního makléře.
 
 
  Jsem připravena pomoci i vám napsat vaši vlastní kapitolu. Pojďme společně najít i váš vysněný domov, nebo pro vaši nemovitost ty správné nové majitele. Celý tým realitních profesionálů RE/MAX Delux  se spojí, aby právě pro vás udělal maximum k vaší spokojenosti!

Gabriela Pajurková

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.