Pro makléře je důležitá vlastní databáze investorů

Jedním z hlavních rozdílů mezi prodejem nemovitosti svépomocí a spoluprací s makléřem je právě shánění kupce. Když chcete prodávat nemovitost sami, můžete být velmi schopní a vytvořit bezvadnou prezentaci, nastavit optimální prodejní cenu, připravit nemovitost k prodeji a prezentaci dát na realitní servery. Už v těchto bodech většina samoprodejců naseká spousty chyb a nevyužije maximální potenciál, ale hlavně zde chybí právě oslovení konkrétních investorů, jejichž databáze si jednotliví makléři vedou. Ovšem bez podepsané exkluzivní smlouvy, pro vás žádný profesionální makléř ani nehne prstem!

Databáze investorů je osobní know-how

Každý makléř takovou databázi vytváří. Postupně ji doplňuje a buduje. Nejde tady ani tak o kvantitu kontaktů, ale spíše o to, mít kontakty na takové investory, kteří nemovitosti opravdu skupují. Tady se ukazuje rozdíl mezi nováčky a zkušenými makléři. Samozřejmě to platí i pro celé realitní kanceláře. V takové databázi jsou obvykle různí investoři, developeři, velkopodnikatelé a jiné subjekty a lidé, kteří do nemovitostí pravidelně investují.

Nabídka se dostane k opravdovým zájemcům

Díky databázi investorů se pak nabídka prodeje konkrétní nemovitosti dostane k opravdovým zájemcům, kteří jsou schopni koupit vaši nemovitost ihned. Samozřejmě záleží na typů nemovitosti, ceně a lokalitě, ale díky spolupráci se zkušeným makléřem máte šanci oslovit více potencionálních zájemců, než když do prodeje jdete sami.

Jak poznáte, jaké kontakty má který makléř? Těžko, sílu databáze makléře nebo realitky se nemáte šanci dozvědět. Tady je potřeba vybrat si důvěryhodnou realitní kancelář nebo konkrétního makléře, který má dobrou pověst. Ideální pak je oslovit známou realitní značku, která má veškerou podporu z celé sítě (například REMAX).

3.10.2020

O mně

Moje vášeň pro nemovitosti začala již v dětství, kdy jsem s nadšením stavěla domečky z kostek a celá města z písku.  Dnes o mnoho let později, pomáhám lidem najít nebo prodat skutečné domovy svým klientům. 
 
 
   Po studiu na obchodní škole a uměleckém designu v Praze, kde jsem se zamilovala do veškeré architektury jsem zjistila, že mě nejvíce naplňuje práce s lidmi a nemovitostmi. Realitní marketing pro mě není jen o prodeji domů, je to o vytváření příležitosti pro nové začátky, splněné sny a šťastné rodiny. 
 
 
   Za desítky let v obchodě jsem pochopila, že každý příběh je jedinečný a já jsem vděčná, že mohu být jeho součástí. Moje filozofie je jednoduchá: Poctivost, profesionalita a osobní přístup je pro mě samozřejmostí. Věřím, že klíčem k úspěchu je naslouchat potřebám klientů a překonávat jejich očekávání. Když zrovna nepracuji, stále ráda peču, jako kdysi dorty do mé kavárny, ale i maluji obrazy. A přesně to mi pomáhá udržet rovnováhu a přináší i novou energii do mé práce realitního makléře.
 
 
  Jsem připravena pomoci i vám napsat vaši vlastní kapitolu. Pojďme společně najít i váš vysněný domov, nebo pro vaši nemovitost ty správné nové majitele. Celý tým realitních profesionálů RE/MAX Delux  se spojí, aby právě pro vás udělal maximum k vaší spokojenosti!

Gabriela Pajurková

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.