5 pravidel, které pomohou prodat dům za nejvyšší cenu

Každý, kdo prodává rodinný dům, chce za něj i získat co nejvíce peněz. Je to logické. Jak ale v praxi opravdu prodat rodinný dům za nejvyšší možnou cenu? Vybrali jsme 5 základních pravidel, na které se zaměřit, abyste nejvyšší ceny dosáhli:

 

  1. Vybrat si špičkového makléře. Úplným základem je spolupracovat se zkušeným a šikovným makléřem nebo známou realitní kanceláří. Ta se postará hlavně o tvorbu nejlepšího inzerátu, který se dostane k těm správným zájemcům. A také vás bezpečně celým prodejem provede až ke zdárnému konci.
  2. Nespěchat a motivovat makléře. Vyplatí se netlačit na pilu, nespěchat a domluvit se s makléřem či realitkou tak, aby byli i oni motivováni k prodeji za co nejvyšší cenu. Někdy se podaří prodej v řádu týdnů, jindy měsíců, ale určitě se vyplatí počkat a nevyvíjet zbytečně tlak.
  3. Zaměřit se na přípravu domu k prodeji. To, jak se dům připraví k prodeji, je naprosto stěžejní. Lokalitu už samozřejmě nezměníte, ale dům se připravit dá. Můžete investovat do profesionálního homestagingu, nebo jen dům vyklidit, vymalovat, uklidit a naaranžovat tak, aby vypadal co nejlépe na fotkách i na osobní prohlídce.
  4. Zvážit rekonstrukci. Opravy běžných vad jsou jasné, ale možná můžete zvážit i větší rekonstrukci. Tady je potřeba si spočívat, jestli se to finančně vyplatí. Poradí vám makléř nebo někdo známý, kdo se pohybuje v oboru. Rekonstrukce stojí, čas, peníze a energii, ale někdy je to skvělá příležitost zvýšit výrazně prodejní cenu.
  5. Upravit zahradu. V neposlední řadě je dobré si uvědomit, že neprodáváte jen dům, ale i zahradu. Některé nemovitosti se prodávají o dost dráž právě kvůli zahradě. Tady lze skoro vždycky něco vylepšit bez velkých nákladů. Pozvat zahradnickou firmu, nebo zahradu upravit svépomocí.

22.8.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.