Chcete se přestěhovat na stará kolena na chatu?

Spousta lidí si plánuje, že se na důchod přestěhuje pryč z velkoměsta, ideálně někam do přírody, na chatu, kde budou mít jen svou malou chatu, zahrádku, klid a čistý vzduch. Podle statistiků to plánuje v podstatě každý čtvrtý člověk. Otázkou je, komu taková změna nakonec vyhovuje, protože představy jsou jedna věc a realita pak věc druhá.

Topení, elektřina, opravy

Když jste bydleli celý život v bytě, je jasné, že chata nebo chalupa je úplně jiný typ bydlení. Velmi často je tady dražší vytápění, není zde takový luxus, nemusí téct teplá voda, nebo je potřeba ji ohřívat, budete nejspíš muset občas řešit různé opravy a celkově do chaty investovat. To se dá zase brát ze dvou stran, někomu to dokonce vyhovuje, protože najednou má - co na práci a cítí se tady lépe než v bytě, kde není potřeba se téměř o nic starat.

Lékařská péče daleko, kultura daleko

Dalším problémem může později být i to, že ve městě je jednoduše lepší a hlavně dostupnější lékařská péče. Když bydlíte na chatě či chalupě, lékařská péče je daleko. To platí i pro další výdobytky města, hlavně tedy pro kulturu či sport. Přesto to není neřešitelné, za kulturou můžete občas jezdit, což je příjemné zpestření.

Pozitiva - klid, čerstvý vzduch a změna

Abychom jen neodrazovali od stěhování na venkov. To, co lidi k bydlení na chatě táhne, je klid a odpočinek od ruchu velkoměsta, čistý vzduch a příroda, lesy, rybníky, houby a noční hvězdná obloha, kterou z města tak dobře neuvidíte. Když máte rádi zahradničení, pak můžete spoustu času trávit na své zahrádce. V neposlední řadě může být velkým pozitivem změna. Změna v lidech vyvolává různé pocity, ale pro mnohé z nás je to impuls do života, který občas potřebuje každý.

21.11.2020

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.