Co dělat, když máte zájemce, ale nemovitost nakonec nikdo nekoupí

Když prodáváme nemovitost, náš cíl je obvykle jasný. Prodat nemovitost co nejrychleji za cenu, kterou určíme. Ne vždy se to podaří. Obecně platí, že když už se nám však daří sehnat zájemce, kteří přijdou na osobní prohlídku, je to půlka cesty k vítězství. Co však dělat, když zájemce máme, ale nakonec nikdo z nich nemovitost nekoupí? Něco je asi špatně. Nejspíše to nebude přemrštěná cena, protože tu obvykle zájemci znají už předem. Kde je tedy problém?

Zeptejte se přímo zájemců

I když prohlídky nekončí prodejem, využijte je alespoň k tomu, abyste zjistili, proč potencionální kupci nakonec vaši nemovitost nechtějí. Získejte od nich zpětnou vazbu. Zeptejte se, proč dům nechtějí koupit, co jim vadí, a co by muselo být jinak, aby dům koupili. Nejspíše tak zjistíte, kde je zakopaný pes. Může se objevit problém, který se u zájemců opakuje. Může to být například příliš tmavý prostor, ale také to, že je kolem domu moc rušná ulice.

Něco můžete změnit, něco ne

Když se zájemcům zdá dům moc tmavý, můžete přidat osvětlení, sundat záclony, vymalovat stěny bílou barvou. Stejně tak jde vyřešit řada dalších překážek. Když však vadí zájemcům rušná ulice, těžko s tím něco uděláte. Každopádně je dobré vědět, co lidem vadí. Když už nevíte kudy kam, vždycky pomáhá snížení prodejní ceny.

Zkuste spolupráci s makléřem

Když jste prodávali sami a nedařilo se, určitě oslovte zkušenou realitní kancelář. Je jasné, že makléř při prohlídkách zjistí od zájemců ještě více než vy. Přece jen se k němu mohou zájemci chovat jinak než přímo k majiteli. Realitka vám navíc pomůže se získáváním dalších zájemců, zlepší vaši prezentaci a pomůže vám dotáhnout prodej nemovitosti do úspěšného konce.

28.1.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.