Co je to virtuální foto staging

Začněme tím, co je to klasický home staging. Home staging je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Přijede firma (realitní kancelář), která váš dům či byt (s vaší pomocí) vyklidí, přemístí nábytek, doplní aranžmá tak, aby nemovitost vypadala co nejlépe. Poté ji profesionální fotograf nafotí, případně makléř zajistí videoprohlídku. A nemovitost se může začít prodávat.

Virtuální foto staging je počítačová vizualizace, která imituje klasický home staging. Proto se někdy používá název virtuální home staging, což je to samé jako virtuální fotostaging.

První je potřeba připravit prázdné prostory

Virtuální foto staging se aplikuje prakticky jen u prázdných nemovitostí. Ty se perfektně nafotí a specialista pak na počítači prostory vyplní virtuálním nábytkem a doplňky. Cílem je nemovitost představit v nejlepší podobě, vzbudit u zájemců emocionální představy. Díky této virtuální službě si zájemci lépe představí měřítko místností a velikost prostoru. Prázdný prostor totiž trochu zkresluje, když tam však vidíte pohovky, křesla, stoly, postele a různé doplňky, lépe si představíte, jak může nemovitost po vybavení vypadat.

Cílem je zaujmout zájemce a přivést je na prohlídku

Virtuálně zařízené prostory působí lépe než prázdné prostory. Samozřejmě nenahradí osobní prohlídku, ale zaujmou. A o to tady jde. Samozřejmě nikdo netvrdí, že tak vybavení domu opravdu vypadá, jde jen o vizualizaci. Když přijde zájemce na osobní prohlídku, můžete mít vizualizace vytištěné a ukázat zájemci, jak by mohla nemovitost třeba vypadat.

Virtuální foto staging je zajímavý doplněk, který lze vytvořit velmi rychle. Pomůže zaujmout zájemce a ve výsledku se obvykle nemovitost prodá rychleji, než bez něj!

4.11.2020

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.