Dobře udržovaná nemovitost se prodává mnohem lépe

Pravdou je, že bydlení je hodně o emocích, o tom, jaký pocit z nemovitosti kupující má. Jde o hodně peněz a velké rozhodnutí a vlastní pocit kupujícího zde hraje velkou roli. Nemovitost se mu prostě musí líbit. Nakonec nejsou nejdůležitější ani peníze, ale právě tento pocit. I proto je dobré před samotným prodejem investovat peníze i energii do úklidu a přípravy nemovitosti k prodeji.

Co můžete udělat ke zlepšení stavu nemovitosti

Je toho spousta, co může člověk udělat, aby nemovitost vypadala dobře udržovaná. Pojďme se podívat na základní věci:

  • Profesionální homestaging. Když si zaplatíte homestaging, profesionální firma připraví vaši nemovitost tak, aby se nemovitost dobře nafotila k prodeji, vyhodí starý nábytek, naaranžuje prostor tak, aby vypadal co nejlépe.
  • Perfektní úklid. Před prohlídkami je nutné nemovitost pořádně uklidit, ať vypadá udržovaná a čistá. Můžete si pozvat profi firmu, nebo se do úklidu pustit sami.
  • Údržba zahrady. Když je součástí nemovitosti i zahrada, zkuste ji dát do pořádku. Ostříhat keře, posekat trávník apod. Klidně si pozvěte za pár tisíc zahradnickou firmu, hned se zlepší celkový dojem.
  • Vyvětrání nemovitosti. Nezapomeňte ani na čistý vzduch v bytě či domě. Nic nedokáže tak zkazit prohlídku nemovitosti jako několik dnů nevyvětraný vzduch a pach psů nebo koček.
  • Drobné opravy před prodejem. Možná si říkáte, že drobné opravy teď před prodejem už nemají cenu. Pozor, zrovna teď cenu mají. Opravte kliku, vyměňte žárovku, spravte garnyž, vymalujte koupelnu… Každý nedodělek může kupující využít jako příležitost k vyjednávání o slevě.

Určitě oslovte zkušenou realitní kancelář nebo makléře, který vám poradí, jak svou nemovitost na prodej co nejlépe připravit!

26.4.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.