Google hodnocení může pro klienty realitní kanceláře hrát klíčovou roli z několika důvodů!

Google hodnocení, známé také jako Google Recenze (Google Reviews), je systém, pomocí kterého mohou uživatelé hodnotit a recenzovat různé podniky a místa, která jsou zobrazena na Google Mapách a ve výsledcích vyhledávání Google.

 

Proč je Google hodnocení důležité pří výběru realitní kanceláře?

Informovaná volba

Mnoho lidí se spoléhá na online recenze, aby mohli učinit informované rozhodnutí. Hodnocení na Google může potenciálním klientům nabídnout vhled do kvality služeb, které kancelář poskytuje, stejně jako do jejich profesionality a spolehlivosti.

Důvěra

Pozitivní hodnocení může u potenciálních klientů budovat důvěru. Pokud vidí, že kancelář má vysoké hodnocení a řadu pozitivních recenzí, může to zvyšovat jejich důvěru ve spolehlivost a kvalitu služeb kanceláře.

Srovnání s konkurencí

Klienti často srovnávají různé realitní kanceláře, než se rozhodnou pro jednu. Google hodnocení může být jedním z faktorů, které zvažují při svém rozhodování.

Zpětná vazba

Pro klienty, kteří již využili služeb kanceláře, mohou recenze poskytnout platformu, kde mohou sdílet své zkušenosti, doporučit kancelář dalším klientům nebo vyjádřit své připomínky či obavy.

Realistická očekávání

Recenze mohou nastavit očekávání klientů. Pokud recenze ukazují konzistentní vzory v zkušenostech klientů (např. rychlou komunikaci, transparentnost v cenách atd.), mohou noví klienti mít lepší představu o tom, co od kanceláře očekávat.

Je důležité si uvědomit, že i když pozitivní hodnocení může přilákat více klientů, negativní hodnocení (zejména pokud na něj kancelář nereaguje nebo neřeší problémy) může potenciální klienty odradit. 

 

Podívejte se na prezentaci nemovitostí našich klientů:

14.9.2023

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.