Informativní schůzka s makléřem vám může vydělat statisíce

Je jasné, že makléři a realitní kanceláře budou lidem vždy radit, aby své nemovitosti neprodávali svépomocí. Z mnoha důvodů. V praxi tuto chybu dokládá spousta příkladů. Samozřejmě to neplatí vždy, ale ve velké většině případů se opravdu vyplatí s realitní kanceláří spolupracovat. V tomto článku se podíváme, proč si určitě zajděte alespoň na první nezávaznou schůzku s makléřem.

Na schůzce zjistíte tržní cenu i návrh postupu

Když půjdete na první nezávaznou schůzku s realitním makléřem, který pracuje pro známou realitní kancelář, téměř jistě se na ní dozvíte alespoň zhruba reálnou tržní cenu nemovitosti. K tomu se dozvíte i postup, jakým by makléř při prodeji postupoval.

Když na takovou schůzku nepůjdete, může se vám stát jeden z mnoha případů, které z praxe realitní makléři znají.

  • Celkem často se stává, že majitel přijde na první schůzku, a tam se dohodne, že makléř nemovitost nacení. Na další schůzce po prohlídce nemovitosti pak makléř přijde s cenou, která je třeba i o 300 000 Kč vyšší, než jakou si představoval majitel. Kdyby prodával sám, o těchto 300 000 Kč by přišel.
  • Dalším příkladem, se kterým se každý makléř určitě setkal, je ten, že známý koupí nějakou nemovitost za pěknou cenu a pochlubí se makléři. Když si ji makléř prohlédne, zjistí, že opravdu nakoupil dobře, třeba i 500 000 Kč pod tržní cenou. To ale znamená, že někdo zbytečně o půl milionu přišel nejspíše díky tomu, že prodával nemovitost bez pomoci makléře.

Takové a podobné příklady jsou v praxi celkem běžné. I proto apelujeme na lidi, aby v případě obchodování s nemovitostmi zašli ke zkušenému makléři alespoň na nezávaznou informativní schůzku, aby se zbytečně neokrádali o statisíce!

2.3.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.