Investiční byt vybírejte tak, jako byste v něm sami bydleli

Investovat do nemovitosti je pro spoustu lidí investice bez rizika. Faktem je, že ceny nemovitostí dlouhodobě rostou a lidé budou vždy potřebovat někde bydlet. Sice je potřeba se o nemovitost starat, ale zase můžete mít pasivní příjem z toho, že svůj byt pronajmete. Dokonce i v dnešní koronavirové době ceny bytů neklesají. Jak si ale konkrétní byt vybrat? Bytů je k mání spousta, ale je jasné, že jako investice je dobré koupit pěkný byt, ve kterém byste klidně mohli sami bydlet.

Které byty jsou nejžádanější

Nejlépe se pronajímají byty v dobré lokalitě, aby se odtamtud dalo lehce dojíždět za prací, ale zároveň aby to nebylo daleko do přírody. Pojďme se podívat, jaké by měly být byty, po kterých je největší poptávka:

  • Byty v příjemném prostředí. Důležité je, aby kolem bytového domu bylo fajn prostředí, klidné dětské hřiště, poblíž zeleně, ne hned u frekventované cesty apod.
  • Byty v menším městě. Velmi oblíbené jsou byty v menších městech, ideálně blízko vlakové zastávky nebo nedaleko (ani moc blízko) dálnice.
  • Byty ve velkém městě blízko MHD. Když chce někdo bydlet v Praze nebo v Brně, hodí se bydlet blízko metra, tramvajové nebo autobusové zastávky, aby se dalo dobře dojíždět za prací.
  • Byty v oblíbené lokalitě. Celkově je důležitá příjemná a oblíbená lokalita, o kterou v budoucnu neklesne zájem.
  • Balkón, lodžie, sklep, parkování a dispozice bytu. V neposlední řadě rozhoduje i to, zda má byt balkón, lodžii, možnost bezpečného parkování, výtah apod. Důležitá je i orientace bytu (ideálně na jih či jihozápad) a dispozice bytu.

Když budete kupovat byt jako investici, zkuste se na věc podívat i tak, jestli byste byli sami ochotní v takovém bytě bydlet. Jestli ano, pak se s investicí do takového bytu nemůžete splést!

1.10.2020

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.