Jak dlouho trvá prodej nemovitosti v Brně a blízkém okolí

Prodej každé nemovitosti ovlivňuje spousta faktorů. Mezi ty základní patří stav nemovitosti, přesná lokalita, typ nemovitosti, prodejní cena a i to, jak je nemovitost na prodej připravena. Když rozdělíme nemovitosti na byty a rodinné domy, pak mluví statistiky jasně. V Brně a blízkém okolí se průměrná doba prodeje pohybuje u bytů kolem 2 až 4 měsíců, u rodinných domů pak kolem 7 měsíců. Když se jedná o atraktivní nabídku, může to být samozřejmě mnohem rychlejší. A naopak když někdo prodává za přemrštěnou cenu, nemusí najít kupce vůbec. Jedná se o čas, do kdy dostane prodávající peníze na účet od spuštění inzerce.

S realitkou to jde rychleji

Statistiky i praxe jasně ukazují, že když prodáváte s realitní kanceláří nebo makléřem v zádech, celý proces prodeje je rychlejší. Obecně platí, že máte lepší prezentaci nemovitosti, ta se dostane přes profesionální inzerci k více zájemcům, makléř vám pomůže k nastavení optimální prodejní ceny, pomůže s přípravou nemovitosti k prodeji a celkově vás bezpečně provede celým prodejem nemovitosti.

Co dělat, když s prodejem hodně spěcháte

Když opravdu potřebujete peníze co nejdříve, můžete to zkusit zase s realitkou. Když se jí bude vaše nemovitost (a prodejní cena) zamlouvat, může vám nabídnout přímý výkup, což je okamžitý nákup nemovitosti. Realitní kancelář od vás nemovitost odkoupí, a až pak si ji připraví, vytvoří prezentaci a začne ji sama prodávat s tím, že věří, že ji prodá ještě výhodněji. Vy máte své peníze hned a realitka na tom také vydělá. Spokojené jsou obě strany.

Statistiky sice hovoří u bytů o 2 až 4 měsících, ale v poslední době se vše ještě zrychluje. Investoři mají zájem především o byty, které jdou v Brně na dračku. U rodinných domů zase takový posun není, ale je celkem jisté, že svého kupce s pomocí šikovné realitky najdete.

3.5.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.