Jak realitka zajišťuje dlouhodobý pronájem bytů

Zajímá vás, jak spolupracuje makléř a pronajímatel bytu? Když totiž chcete dlouhodobě pronajímat byt, vyplatí se vám spolupracovat s makléřem nebo realitní kanceláří, protože vám zajistí slušné a platící nájemníky, kteří byt nezničí. A o to většinou pronajímatelům hlavně jde. Obvykle to funguje tak, že realitní kancelář inzeruje pronájem daného bytu a společně s pronajímatelem vybere vhodné nájemníky. Ale co dál?

Makléř je s nájemníky v kontaktu

Když máte nájemníky, hodí se, aby s nimi byl někdo v kontaktu. Buď přímo vy nebo váš makléř. Kromě pravidelné platby nájemného na váš účet je totiž občas potřeba řešit i jiné věci. Když jste s nájemníky v kontaktu, zjistíte, jak se jim v bytě žije, můžete se dozvědět, jaké opravy a úpravy by v bytě byly vhodné. I kvůli toho, aby se nájemníkům v bytě dobře bydlelo. A to většinou pronajímatel chce - aby se jednalo o dlouhodobý pronájem a jemu chodilo na účet pravidelně nájemné.

Když jsou nájemníci "problémoví"

Může se stát, že si na vaše nájemníky stěžují sousedé, nebo se zpožďují s placením nájemného. To je samozřejmě problém. Dříve než nájemníky vyhodíte, je dobré se s nájemníky pobavit. Ještě lepší je komunikovat s nimi průběžně, což může zajistit i makléř. Ten tak může třeba zjistit, že si sousedé stěžují neoprávněně, nebo zjistí opravdový důvod, proč se nájemník zpozdil s placením. Hlavně však díky pravidelným kontaktům zjistí, jaká je důvěryhodnost nájemníka. Třeba se nakonec z "problémových" nájemníků vyklubou nájemníci spolehliví.

Když nájemníci odcházejí, ať už z jakéhokoliv důvodu, realitní kancelář by měla být schopna co nejrychleji zajistit, aby byt nezůstal volný. Ne však za každou cenu brát kohokoliv, opět je potřeba najít platící nájemníky, kteří byt nezničí!

2.5.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.