Jak vybrat a koupit chalupu na zimu

V posledním roce, kdy nám koronavirus dost omezil cestování, se obrovsky zvýšil zájem o rekreační nemovitosti, jako jsou chaty a chalupy. Je to logické. Když uvažujete o tom, že byste chtěli koupit chalupu, pak je dobré zvážit, jestli tam chcete jezdit i v zimě, protože chalupa či chata na zimu musí splňovat náročnější parametry než chalupa, kam se jezdí spíše v létě.

Pojďme se podívat na pár věcí, na které je dobré se při výběru chalupy na zimu zaměřit:

  • Celoroční dopravní dostupnost. Ověřte si, že k nemovitosti je dobrá dostupnost i během zimních měsíců. Jestli se komunikace upravuje i v zimních měsících.
  • Lyže a běžky v okolí. Lokalita je samozřejmě základ. Když rádi lyžujete a běžkujete, pak je dobré koupit chalupu, která je poblíž lyžařského vleku nebo běžkařských tratí, abyste to neměli v zimě daleko.
  • Vytápění a tepelná izolace. Ideální je koupit chalupu po rekonstrukci, abyste ji byli schopni rychle vytopit a aby byla slušně zateplená. Čím bude mít lepší tepelně izolační vlastnosti, tím samozřejmě lépe pro vás.
  • Chalupa před rekonstrukcí. Sehnat ve vybrané lokalitě zimní chalupu ve slušném stavu nemusí být zrovna jednoduché. Klidně můžete koupit starou chalupu a nechat ji zrekonstruovat podle svých představ. Když na to máte finance a energii, pak bude výsledek stát za to.
  • Lokalita je základ. V první řadě vás určitě bude zajímat lokalita, ať je to na horách, ať to nemáte z domu přes celou republiku, a hlavně ať se vám tam líbí. Ať už vyberete Krkonoše, Vysočinu, Jeseníky, Krušné hory, Beskydy nebo třeba Šumavu, musí se vám tam líbit!

Při výběru vhodné nemovitosti je ideální spolupracovat s makléřem, který vám poradí, a hlavně vám bude pravidelně dávat tipy na objekty, které by vám mohly vyhovovat a zrovna se nabízejí k prodeji.

23.8.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.