Jaké barvy se hodí do jednotlivých pokojů

Barvy a celkový design mají velký vliv na to, jak se lidé ve svých domech a bytech cítí. I když třeba chcete svou nemovitost prodat, vyplatí se ji předem barevně připravit tak, aby na fotografiích vypadala jako moderní a designové bydlení. A právě tady hrají barvy velkou roli. Nemluvě o tom, že v dobře barevně sladěném domě se jednoduše lépe cítíte. Barvy je pak ještě potřeba doplnit vhodným osvětlením.

Barvy se obecně dělí na tmavé a světlé, teplé a studené, syté či méně syté. Do každého pokoje se pak hodí trochu jiné barvy. Pojďme se podívat, co doporučují do jednotlivých pokojů odborníci na barvy:

  • Barvy do obývacího pokoje. Když chcete jako většina ostatních, aby obývací pokoj působil vzdušně a vypadal větší, pak je dobré zvolit světlé barvy - bílá, světle zelená, levandulová, světle hnědá. Vyhněte se příliš sytým a výrazným barvám, jako je třeba červená.
  • Barvy do ložnice. V ložnici se odpočívá, hodí se tady jemné a příjemné barvy - zelená, modrá, broskvová nebo i jemně růžová. Nehodí se silné odstíny, ani barvy jako oranžová, červená nebo ostrá žlutá.
  • Barvy do kuchyně. Kuchyň si můžete udělat podle svého gusta. Je to praktická místnost, a zvolte zde, co se vám líbí. Moc se tam obvykle nehodí světle zelená a světle modrá, ale jinak nejste omezováni.
  • Barvy do koupelny. Do koupelny se hodí světlé barvy, protože prostor zvětšují a koupelny bývají menší. Můžete vybrat jakoukoliv světlou barvu - třeba bílou, modrou nebo liliovou.
  • Barvy do dětského pokoje. Dětský pokoj může být i barevně výrazný. Používá se zde bílá, modrá, zelená, u holčičích pokojů i růžová.

Vždy záleží především na vašem vkusu, ale také na tom, aby celý dům ladil i dohromady jako celek. Základ je, abyste se doma cítili příjemně!

10.2.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.