Jaké jsou nejčastější důvody stěhování

V životě se téměř každý z nás několikrát přestěhuje. Někdo jednou, jiný dvakrát, třikrát i vícekrát. Je jasné, že stěhování je během života naprosto přirozené a vybízí nás k němu život sám. Dříve tomu bylo jinak, lidé se stěhovali maximálně jednou, jinak zůstávala pohromadě celá rodina. Prvorozený syn zůstával doma a postaral se i o rodiče, ostatní sourozenci se pak stěhovali jednou jedinkrát. Svět se změnil a v životě je spousta situací, kdy se stěhujeme. Pojďme se podívat na 4 nejčastější důvody stěhování:

  • Stěhování od rodičů. Děti rostou a když dosáhnout plnoletosti, chtějí se osamostatnit. Je to absolutně přirozené. Stěhují se do pronajatého bytu s partnerkou či partnerem, sami nebo s kamarády, stěhují se do měst, aby tam mohli studovat.
  • Stěhování z nájmu do svého bytu. Dalším krokem je stěhování se do vlastního bytu. Přece jen je ekonomicky výhodnější mít vlastní byt, než každý měsíc platit nájemné. Obzvlášť v České republice chce mít vlastní bydlení drtivá většina populace. A byt ve městě je ideální investice. Dá se dobře prodat nebo časem pronajímat.
  • Vlastní rodinný dům. Když přijdou děti, stálá práce a rodina, objevuje se obvykle touha postavit nebo koupit rodinný dům. Klidně i na venkově, kde je bydlení levnější a je to blíže do přírody. Partneři si obvykle vezmou hypotéku a jdou do dalšího stěhování.
  • Stěhování na stáří do menšího. Poslední stěhování je obvykle z velkého domu do menšího bytu. Ve stáří už člověk není tolik aktivní, potřebuje méně a chce mít i méně práce. Dům může nechat dětem nebo jej prodat a peníze jim rozdat. Seniorům už obvykle stačí menší byt, případně se přestěhují do domova důchodců.

Takový bývá koloběh života i s ním spojeného stěhování. Kolikrát jste se v životě přestěhovali vy?

29.1.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.