Kolik procent makléřů neuspěje

Spousta lidí si představuje, že pracovat v realitách je zlatý důl. Když prodá makléř nemovitost za 10 milionů, dostane odměnu řekněme 250 000 korun. To zní jako pohádka. Jenže v realitách je obrovská konkurence a v praxi je to tak, že spousta makléřů neuspěje. Neúspěchem myslíme to, že do roka s realitami skončí. Co myslíte, kolik procent makléřů tedy neuspěje?

Statistiky jsou celkem neúprosné. Faktem je, že více než 70% makléřů nevydrží v oboru déle než jeden rok. Když se však podíváme blíže, dá se tato statistika rozebrat na dvě části:

  • Makléři pod silnou značkou. Když jde makléř pracovat pod známou značku, například REMAX, pak je jeho šance na úspěch mnohem vyšší. V praxi zde uspěje každý druhý makléř (50 % odpadne). Vzdělává se, rozvíjí se a brzy začne i vydělávat.
  • Ostatní makléři. Když jedou začínající makléři na vlastní triko, nebo se přidají k neznámé realitní kanceláři, jejich šance na úspěch je ještě o dost nižší – uspěje jen jeden až dva z deseti (85 % makléřů do roka skončí). A to je velký rozdíl!

Proč noví makléři často neuspějí

Ať už jdou makléři ke známé značce nebo k neznámé, důvody neúspěchu jsou podobné. Obvykle jim chybí pracovitost, chuť se vzdělávat a odhodlání se zlepšovat. Mají představy o tom, že vše půjde hladce, nekousnou se a nevydrží. Jdou to jenom zkusit. Takoví neuspějí ani v jednom typu realitních kanceláří respektive neupějí v podnikání obecně!

Když však má nový makléř zápal a chuť, má mnohem větší šanci se prosadit u renomované realitky. Tam bude mít podporu, technologie, správné vedení, know-how a možnost se vzdělávat. RE/MAX dává svým makléřům maximum podpory, učí je, připravuje, povzbuzuje a stojí na jejich straně i v případě, že se jim na začátku něco nepovede.

28.10.2020

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.