Makléř musí perfektně znát svou lokalitu

Když makléř zprostředkovává nákup, prodej a pronájem nemovitostí, obvykle se zaměřuje na jednu domovskou lokalitu (expertní oblast). A tuto lokalitu by měl co nejlépe znát. Jeho klienti totiž spoléhají nejen na jeho zkušenosti, schopnosti a odbornost, ale právě také na znalost zdejší lokality. Když makléř místo perfektně zná, poradí vám s různými detaily, řekne výhody a nevýhody jednotlivých čtvrtí, dokáže vám najít to, co hledáte.

Městská část, celé město, okres nebo i kraj

Makléř se může zaměřit na různě velké teritorium. Někdo se specializuje pouze na část Prahy, jiný pokryje celé Brno, a další zná třeba celý Jihomoravský kraj. To záleží hlavně na tom, jak dlouho v daném místě člověk žije, a hlavně působí jako makléř. Znalost dané lokality je pro makléře velkou výhodou, získává si tak důvěru klientů, a hlavně může mnohem lépe poskytovat své služby.

V čem vám makléř pomůže

Kromě toho, že vám makléř pomůže prodat rychle a výhodně vaši nemovitost, může vám také najít spolehlivé nájemníky nebo pomoci vybrat nemovitost ke koupi. Díky znalosti lokality vám poradí s výběrem konkrétního místa třeba v případě, že hledáte stavební pozemek blízko přírody, ale zároveň s dobrou dostupností do města, nebo když chcete sehnat byt v klidné čtvrti, ale město samotné ještě neznáte. Mít na své straně zkušeného lokálního makléře je prostě velká výhoda.

Znalost daného místa znamená i to, že vás může makléř od nákupu nemovitosti v některých čtvrtích spíše odradit, což upřímný a férový makléř udělá, když je na vaší straně. Taková rada má nakonec pro investora cenu zlata. A věřte tomu, že když už vás od nějaké lokality makléř odrazuje, má k tomu pádný důvod, který vám samozřejmě vysvětlí.

24.5.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.