Makléř začne vydělávat až po několika měsících

Makleřina je oblíbené podnikání ve světě, spousta lidí to chce vyzkoušet. Faktem je, že uspěje jen zlomek makléřů. Drtivá většina do roka skončí (více než 75 %). Jedním z důvodů je i skutečnost, že makléři začnou obvykle vydělávat až po několika měsících. První měsíce se totiž učí, vzdělávají a získávají zkušenosti. Když chce totiž někdo prodat nemovitost, těžko ji svěří do rukou úplnému začátečníkovi.

Na začátku je to spíše investice

Když to makléř myslí vážně, musí být připraven do sebe ze začátku něco investovat. Než se začne jako makléř živit, je potřeba investovat do školení, kurzů, zkoušek a také do vlastní propagace. Když do toho jde naplno, do plusu se obvykle dostane už po několika měsících. Když začínáte sám, nemáte prakticky šanci. Nejlepší je začít pod známou značkou.

Některé realitky dávají makléřům velkou podporu

Makléř potřebuje na začátku mentora, staršího a zkušenějšího učitele, který ho zasvětí do světa realit. Tady pomůže začít pod známou značkou, jako je například REMAX. I přesto bude období na začátku kariéry spíše ztrátové. Důležité je vybrat si správnou realitní kancelář, kterou vede člověk, který sám reality dělal a začínal jako běžný makléř. Kancelář, kde se vám budou skutečně každý den věnovat několik prvních měsíců vašeho podnikání!

Makléř bez silné realitky má velké náklady

Možná se to nezdá, ale když jede makléř sám na sebe, má dost vysoké náklady. Zadarmo to nemá ani jako člen realitní kanceláře. Mezi hlavní náklady patří vzdělávání, právní podpora, profesionální fotograf, webová prezentace, placená inzerce, náklady na cestování apod. S většinou těchto nákladů pomůže právě profesionální realitní kancelář, proto je mnohem jednodušší začít jako makléř pod křídly jedné z nich. Tak co, chcete se stát makléřem i vy?

5.11.2020

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.