Motivace makléře je vyšší, když prodává nemovitost jen on sám

V dnešní době se ještě někdo méně informovaný možná najde, kdo nechává prodávat svou nemovitost přes více realitních kanceláří a makléřů. Myslí si, že to celý proces urychlí, ale není to moc rozumné a v praxi to vypadá tak, že pro nikoho není taková nemovitost priorita. Makléři mají nižší motivaci, necítí důvěru, majitel pořádně neví, kolik a jací zájemci se ohlásili. Navíc zájemci o takovou nemovitost automaticky ztrácejí zájem…

Prodej přes více makléřů má i další nevýhody:

  • Umělé snižování ceny. Když nemovitost nabízí více makléřů a realitních kanceláří, vzniká zbytečně umělá rivalita, a makléři tak tlačí cenu dolů, aby prodali oni.
  • Pochybnosti zájemců o nemovitosti. Když má jedna nemovitost více inzerátů, vypadá to podezřele. Může se zdát, že se nemovitost špatně prodává, nebo je s ní nějaký problém.
  • Mix informací. Majitel obvykle nedostává všechny informace, protože je ve hře příliš mnoho lidí. Neví, kolik a jakých zájemců se ozvalo, nemá prodej pod kontrolou.
  • Laxnost makléřů. Když nemá makléř velkou důvěru, může být laxní a o prodej dané nemovitosti se zajímá jen okrajově. Nedá do toho všechno.

Vyberte jednoho důvěryhodného makléře!

Naopak když má makléř od majitele nemovitosti absolutní důvěru, může se prodeji věnovat na sto procent. Má větší motivaci dát do prodeje všechno, vytvoří perfektní inzerát a věnuje zakázce více času, investuje do zakázky spoustu finančních prostředků. Je to pro něj priorita, což pozitivně ovlivní průběh celého obchodu. Makléři a realitní kanceláře vám mohou naslibovat cokoliv, aby si vás získali, ale když mají výhradní právo zprostředkování prodeje, pak jsou na vaší straně a budou za vaši věc bojovat. A to je to, co od makléřů lidé chtějí. Takže myslete i na motivaci makléře, vyberte si toho pravého a nechte prodej jen na něm!

2.11.2020

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.