Odhad ceny nemovitosti nabízejí realitky často zdarma

Určit optimální prodejní cenu nemovitosti je základ úspěšného a rychlého prodeje. Není to tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Obecně platí, že když cenu přestřelíte, nemovitost neprodáte, naopak když ji dáte moc nízkou, zbytečně se připravujete o desítky až stovky tisíc korun. Určitě se vyplatí konzultovat určení prodejní ceny nemovitosti s odborníkem!

Dobré je, že když oslovíte realitní kancelář, obvykle vám nabídne, že vám pomůže určit prodejní cenu zdarma, aniž byste se zavazovali ke spolupráci s danou realitkou. Můžete tak oslovit klidně i více realitních kanceláří. Ke spolupráci si pak nejlépe vyberte takovou, která na vás působila nejdůvěryhodněji a zároveň i velmi profesionálně. Rozhodně je lepší podepsat výhradní spolupráci s jednou realitní kanceláří, než nabízet svou nemovitost přes více realitek. Působí to zmatečně a neprofesionálně.

Jak poznáte dobře určenou cenu

Když zveřejníte inzerát (sami nebo přes realitku), měl by se první zájemce ozvat nejpozději během pár dnů, řekněme do týdne. Když se nikdo dlouho neozývá, nejspíše jste cenu přestřelili. Naopak když se během pár dnů ozvou desítky nadšených zájemců, cenu jste asi dali zbytečně nízkou. S tím se však dá pracovat, zkušená realitka může například obratem uspořádat aukci a vy nakonec prodáte svou nemovitost za maximum možného.

Problém je, když cenu nadhodnotíte. Inzerát leží na několika serverech, a když se na něj po pár měsících někdo podívá, zdá se mu divné, jak je možné, že je tam už tak dlouho. Pomyslí si, že je tam asi nějaký háček a raději se ani neozve, i když by jinak třeba zájem měl.

Neváhejte a požádejte o odhad prodejní ceny vaší nemovitosti některou známou realitní kancelář. Nemáte co ztratit, navíc získáte praktické informace, které vám pomohou nemovitost co nejlépe prodat.

16.9.2020

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.