Proč kupovat starou chalupu

Důvodů, proč si koupit starou chalupu, může být spousta. Každý jsme v jiné životní situaci a máme jiné plány, potřeby a priority. V tomto článku se podíváme na nejčastější důvody, proč si lidé starou chalupu klidně i ve zbědovaném stavu kupují. Samozřejmě je velmi časté, že je to i kombinace více důvodů. Pojďme se na ně podívat:

  • Chalupa jako investice. V dnešní době, kdy nám roste inflace, jsou nemovitosti jednou z bezpečných investic. Možná je logičtější investovat raději do bytu, ale i stará chalupa může být dobrá investice.
  • Útěk z velkého města. Stará chalupa třeba na Vysočině zní pro některé lidi z města jako ráj. Sice je asi potřeba pustit se do rekonstrukce, ale přestěhovat se z města na venkov za to spoustě lidem stojí.
  • Dát energii do něčeho smysluplného. Dalším důvodem zase spíše pro lidi z města je chuť dát svou životní energii do nějakého smysluplného projektu. A rekonstrukce staré chalupy je určitě velký a pro mnohé také smysluplný projekt.
  • Rozbitá chalupa je finančně dostupná. Dalším důvodem může být nízká cena staré chalupy oproti novostavbám nebo třeba bytům. Dát dohromady 5 milionů je pro mnohé o dost těžší, než zaplatit 1, 5 milionu za starou chalupu s pěknou zahradou na konci světa.
  • Krásné prostředí, pozemek i lokalita. To, co lidi také často motivuje k nákupu staré chalupy, je krásné okolní prostředí, hezká zahrada a celkově klidná či zajímavá lokalita, kde se chalupa nachází.
  • Chalupa jako rekreační objekt. V neposlední řadě může být stará chalupa využívána jako místo setkávání rodiny, rekreační objekt, něco jako chata.

V dnešní době je právě i o staré chalupy zájem z různých důvodů, třeba i proto, že už není tolik v kurzu cestovat na dovolenou do zahraničí.

12.8.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.