Prodat byt prvnímu zájemci nebo udělat aukci?

Když si najmete makléře, určitě očekáváte, že bude stát na vaší straně! To znamená, že se snaží prodat vaši nemovitost za dohodnutou cenu. Co ale dělat v případě, že je jasné, že o vaši nemovitost je hodně zájemců? Možná jste cenu podhodnotili a vaši nemovitost bude možné prodat za výhodnějších podmínek. Tady hodně záleží na konkrétní realitní kanceláři.

Někteří makléři budou rádi, že mají splněno, a prodali by nejraději nemovitost hned prvnímu zájemci. Jiné realitky vidí, že zájemců je více, a pokusí se ze situace vytěžit maximum. To znamená, že uspořádají se zájemci jednoduchou aukci. Tato druhá varianta je pro majitele rozhodně výhodnější, protože může získat desítky i stovky tisíc navíc. A to by měl být i cíl makléře. U nás v RE/MAXu je toto samozřejmostí!

Open house a následná aukce

Prodej pomocí jednoduché aukce přichází v úvahu jen v případě, že máte více vážných zájemců. Obvykle se tito zájemci objeví rychle po vydání inzerátu. Když je zájemců více, může realitka během týdne provést nemovitostí všechny zájemce a domluvit s nimi následný termín aukce, kde se rozhodne, který zájemce a za jakých podmínek nemovitost nakonec koupí. Zkušená realitní kancelář zorganizuje takovou aukci tak, aby to zájemcům přišlo úplně přirozené.

Když se zájemci nehrnou

Ne každá nemovitost přitáhne spousty zájemců. Důvodem může být vysoká cena, specifická nemovitost, stav nemovitosti nebo jednoduše málo atraktivní lokalita. Když se dlouho nikdo neozývá, a pak se objeví jeden zájemce, aukce moc nemá smysl. Prodávající je rád, že se někdo ozval a o nemovitost má zájem. V takovém případě je přirozené prodat nemovitost prvnímu zájemci a moc nevyčkávat a nečekat na zázrak.

Základem je profesionální přístup realitní kanceláře, proto se ještě před rozjetím prodeje na toto téma s makléřem pobavte.

26.8.2020

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.