Snadný nebo těžký život makléře?

Makléřina na první pohled vypadá jako ideální práce pro spoustu lidí. Hodně peněz, svoboda, možnost si vše organizovat sám. Ve skutečnosti je profesionální život makléře dost náročný. Na druhou stranu i v tomto oboru platí to, že "jaký si to uděláš, takový to máš." Takže záleží na každém, jestli bude mít jako makléř život snadný nebo těžký. Můžeme se však podívat, co by měl makléř umět, a jak vypadá jeho pracovní náplň.

Ideální vlastnosti a znalosti makléře

Dobrý makléř by měl mít všeobecný přehled, znalosti a dovednosti z různých oborů. Určitě se hodí ekonomické vzdělání, technické znalosti i trocha psychologie. Je potřeba umět jednat s lidmi, ale také řešit nejrůznější situace. Úspěšný makléř se navíc obklopí spolehlivými profesionály. Co se vlastností týče, tak by měl být makléř rozhodně spolehlivý, ale i časově flexibilní, otevřený, upřímný a klidný, aby dokázal v klidu řešit jakoukoliv situaci, která nastane.

Jak vypadá makléřův den

Práce makléře rozhodně není stereotypní. Každý den vypadá jinak. Makléři mají sice obvykle kancelář, ale nemají pevnou pracovní dobu a velmi často jsou někde v terénu na prohlídkách nemovitostí. Makléř dost často telefonuje a setkává se s různými lidmi - se zájemci, prodejci, fotografem, právníkem, účetním, komunikuje s úřady a bankami.

Další část práce pak probíhá v kanceláři na počítači, kdy připravuje prezentace nemovitostí, zajišťuje jejich inzerci, připravuje smlouvy, řeší tisk propagačních materiálů či bannery na prodej nemovitostí. Do toho se makléři často ještě sami dále vzdělávají, píší články na své blogy apod.

Uvažujete o práci makléře? Proč to nezkusit, nejlepší je vybrat si ostřílenou realitní kancelář a začít tam sbírat zkušenosti.

14.7.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.