Standard prezentací nemovitostí se zvedá

Je jasné, že o rychlosti a vůbec úspěchu prodeje nemovitosti, rozhoduje kromě ceny a lokality hlavně prezentace nemovitosti. V posledních letech i díky technologiím standard prezentací nemovitostí rychle stoupá. Když budete mít horší prezentaci, máte významnou nevýhodu oproti podobným nemovitostem. Když však spolupracujete s moderní realitní kanceláří, měla by se o dokonalou prezentaci samozřejmě postarat.

Do nabídky jdou byty z Airbnb

Dalším důvodem, proč se zvyšuje kvalita prezentací je i skutečnost, že se nově pronajímají i prodávají nemovitosti, které se krátkodobě pronajímaly přes Airbnb. Důvod je jasný, koronavirus z velké části zmrazil cestování a příliv turistů. Byty a další nemovitosti z Airbnb mají obvykle fotky a celkovou prezentaci velmi dobře zpracovanou, čímž se standard prezentací zase o něco zvedá.

Spolupráce s designérem, homestaging a další finty

Jestli prodáváte nebo pronajímáte s realitkou, konzultujte s nimi, jak budou prezentaci tvořit. Když do toho jdete svépomocí, pak určitě zvažte spolupráci s bytovým designérem a s profesionálním fotografem. Fotky jsou alfa omega každé prezentace. Ve hře může být home staging, což je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Všechno jsou to sice drahé investice navíc, ale ve výsledku vám pomohou prodat nemovitost rychleji a možná i za podstatně vyšší cenu.

Kromě fotek jsou důležité logicky i další aspekty prezentace. Přesný a jasný popis, půdorys, případně i videoprohlídka. A v neposlední řadě o úspěchu rozhoduje vhodně nastavená prodejní cena nemovitosti.

Určitě se vyplatí oslovit zkušenou realitní kancelář, ideálně známou značku, která má k dispozici nejnovější technologie a za sebou dlouholeté zkušenosti a podporu značky. Může to být například RE/MAX, který úspěšně působí prakticky po celém světě!

17.9.2020

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.