Stěhování z Prahy na venkov

Praha je v rámci České republiky hodně specifické město. Je to „zlatá loď“, je to město, kam míří spousta mladých lidí za studiem, za prací, za životní zkušeností. Život v Praze dává obrovské možnosti, každý si tady najde, co ho láká. U mnoha lidí však jednoho dne přijde moment, kdy jim začne chybět klid, příroda a zatouží po životě na venkově. Je to logické a přirozené, z Prahy na venkov se nejčastěji stěhují právě rodiny s malými dětmi.

Na venkově jsou výrazně levnější nemovitosti

Jedním z důvodů stěhování z velkých měst na venkov je skutečnost, že v Praze je extrémně drahé bydlení. Když si chce mladý pár pořídit vlastní bydlení, na venkově je to mnohem dostupnější. Rodinný dům se zahrádkou koupíte za několik milionů korun. Stačí mít představu o lokalitě a velikosti domu a pozemku, oslovit zkušenou realitní kancelář, a budete mít na stole během chvíle hned několik možností. V současné době nabídka nemovitostí jasně převyšuje poptávku, takže je ideální čas ke koupi.

Proč se lidé z Prahy stěhují

Jak už jsme zmínili, venkov nabízí klid a blízkost přírody. Kromě toho Praha je plná lidí, je tam shon, spousta aut, hluku, navíc v dnešní koronavirové době i spousta nakažených a nejpřísnější opatření. Dalším důvodem ke stěhování z Prahy je fakt, že hodně lidí se do Prahy přistěhuje právě studovat nebo pracovat, a po čase, když si najdou partnera nebo rozjedou kariéru, rádi se vracejí zpátky do rodného kraje.

Dalším důvodem stěhování z Prahy je stále častější možnost pracovat z domu. Home office je na vzestupu a u spousty povolání je dnes i preferovanější. Nebo alespoň částečně. Jestliže má někdo v hlavním městě rozjetou kariéru a dobrou práci, nemusí ji stěhováním zákonitě ztratit. Třeba stačí, když bude do Prahy dojíždět dvakrát týdně.

22.9.2020

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.