Tipařská provize až 15 % z úspěšné zakázky

V nemovitostech se točí velké peníze a jednotlivé realitní kanceláře a makléři mezi sebou bojují o zakázky. Pravdou je, že dobrý makléř si dlouhodobě buduje své jméno či značku, a časem mu chodí stále více klientů na doporučení. Úspěšná realitní kancelář však shání zakázky různými cestami, a spolupráce s tipaři je jednou z nich.

Jak tipařina v praxi funguje

Tipař je v realitním světě člověk, který pomáhá makléři seznámit se s majitelem nemovitosti, kterou chce prodat. V praxi je to tak, že když má člověk ve svém okolí někoho, kdo uvažuje o prodeji své nemovitosti, tipař se pokusí spojit tohoto člověka s daným makléřem. Když se ti dva dohodnou a makléř nemovitost prodá, dostane tipař určitou finanční odměnu. O její výši se předem dohodne s danou realitkou nebo přímo s makléřem.

Kolik si tipař vydělá

Tady záleží na konkrétní domluvě s realitní kanceláří. Ideální je, když si tipař vybere ke spolupráci opravdové profesionály, kteří mají ve světě realit dobré jméno. Přece jen svým známým někoho doporučuje, takže je na místě, aby věřil i kvalitě služeb makléře. Tipař si obvykle vydělá určité procento z provize, kterou si realitní kancelář účtuje. Bývá to 10 až 15 %. Když doporučí makléře na zajištění pronájmu, vydělá si méně, než když jde o prodej bytu, nebo dokonce prodej celého bytového domu.

Je to férová domluva, ze které profitují všechny tři strany - tipař, makléř i prodávající.

Tipař nemá žádné závazky ani povinnosti k dané realitní kanceláři, vše je transparentní, makléři podepisují se svými tipaři i tipařské smlouvy, a po vyplacení provize klientem okamžitě posílají peníze svému tipaři. Je to jednoduchý a nezávazný přivýdělek.

Máte-li zájem si takto přivydělat v Brně a okolí, kontaktujte realitní kancelář REMAX Delux!

11.2.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.