V kolika letech do realit? Má mladý vůbec šanci?

Práce makléře je lákavá pro spoustu lidí bez ohledu na věk. Samozřejmě tak jako v jiných oborech mají výhodu lidé se zkušenostmi, ale i mladí lidé mohou na trh nemovitostí proniknout. Obecně určitě stejně platí, že čím dříve se řemeslo člověk učí, tím lépe. U realit je to sice jiné než třeba u tesařiny, ale princip je podobný. Důležitá je pracovitost, chuť se vzdělávat, spolehlivost, zodpovědnost a selský rozum.

Nejlepší je začít pod renomovanou značkou

Začínající makléři udělají nejlépe, když začnou na počátku kariéry spolupracovat se světovou značkou, což je v realitách například REMAX, který má i v Česku spoustu poboček. Když budete pracovat pro takovou značku, budete se přirozeně učit od starších kolegů, učit od těch nejlepších, budete mít možnost, možná i povinnost se dále v oboru vzdělávat, budete mít k dispozici nejlepší technologie a know-how. Jak se bude vaše kariéra vyvíjet dále, to se uvidí, ale na začátek je spolupráce s renomovanou značkou ideální.

Makléř by měl být zkušený životem

Práce makléře spočívá často v tom, že jedná s lidmi. S prodejci, potencionálními kupci, s právníky, s úřady apod. Určitě záleží na povaze, vyspělosti a celkovém charakteru člověka, ale s realitami začíná před 30 rokem věku málokdo. Určitá zralost je zde prostě potřebná.

Mladí makléři však mají i své výhody. Může to být mladistvý životní elán, atraktivní vzhled, přímočará komunikace, znalost moderních technologií, nezatíženost předsudky starších generací, vitalita a „drajv“.

Nakonec se dá říct, že obecně platí, že čím dříve makléř začíná, tím lépe, protože nabírá zkušenosti v oboru po celou kariéru. Svět se mění a s ním i všechny technologie, postupy a další věci kolem realit. I mladí zde mohou uspět, když tomu dají vše, mají dobré vedení, jsou spolehliví a inteligentní!

30.10.2020

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.