Vchodové dveře reprezentují celý dům

Vchodové dveře jsou tím prvním, čeho si vaše návštěva všimne. Svým způsobem opravdu ukazují, kdo v domě bydlí, reprezentují celý dům. To znamená, že mnohým lidem záleží na jejich vzhledu, i když mnohem důležitější jsou jejich další funkce - hlavně pak ochrana proti zlodějům i vlivům počasí.

Další důležitou vlastností vstupních dveří by měly být co nejlepší tepelně izolační vlastnosti. Oproti oknům mají vstupní dveře jen 2 uzavírací body, a jsou proto více namáhány teplotními rozdíly venku a uvnitř. I proto by měly mít vstupní dveře minimálně dvě celoobvodová těsnění s trvalou pružností a dostatečně izolující výplň.

Vstupní dveře s prosklením jsou velmi oblíbené

U dveří je také důležité zvolit správný materiál, můžete mít dřevěné, plastové i hliníkové dveře. Nebo nějakou kombinaci těchto materiálů. Velmi oblíbené je v současné době i částečné prosklení dveří. To má kromě zajímavého designu i další důvod. Prosklení totiž pomáhá prosvětlit chodbu, zádveří, nebo jednoduše prostor za vstupními dveřmi, což se hodí hlavně tam, kde není v předsíni okno. K prosklení vstupních dveří se používá bezpečnostní dvojsklo nebo trojsklo, navíc nebývá čistě průhledné.

Bezpečnost vchodových dveří

Kromě designu, který je bezpochyby také důležitý, je po vchodových dveřích vyžadováno hlavně zabezpečení vstupu do domu. Součástí každých dveří by měl být tříbodový zámek, bezpečnostní závěsy proti vysazení, kvalitní klika a štítek s překrytím FAB vložky. To by mělo zajistit, že se k vám zloděj přes vchodové dveře nedostane. Je však potřeba zabezpečit i okna či balkónové dveře, to jsou místa, kudy se do domu zloději dostávají nejčastěji.

Když kupujete rodinný dům, schválně se na vchodové dveře zaměřte, už podle nich poznáte, v jakém je dům stavu.

21.4.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.