Výhody exkluzivní smlouvy pro kupující a prodávající

Exkluzivní smlouva neboli výhradní zprostředkovatelská smlouva se uzavírá mezi majitelem nemovitosti, kterou chce prodat, a makléřem či realitní kanceláří. Detaily smlouvy jsou rozdílné, ale podstatou je to, že nemovitost bude prodávat výhradně daná realitní kancelář za jasně domluvenou cenu a provizi. Rozhodnutí o tom, že nemovitost bude prodávat jen jedna realitka, je nakonec výhodné pro všechny strany – pro prodávajícího, kupujícího i realitní kancelář. V tomto článku se na konkrétní výhody podíváme.

Výhody exkluzivní smlouvy pro prodávajícího

Hlavní výhodou je to, že vybraná realitní kancelář se prodeji nemovitosti věnuje na sto procent. Je to pro ni priorita, a to se projeví na výsledku. Tedy na rychlém prodeji za stanovenou cenu = pravděpodobně vyšší cenu! Když nabízí nemovitost více realitek, je to špatně. Uměle snižují cenu, aby rychleji prodali, nevěnují se zakázce naplno, protože ví, že nemovitost nabízí více makléřů.

Výhody exkluzivní smlouvy pro kupující

Když zájemce jedná o nákupu nemovitosti s výhradním zástupcem, pak vše probíhá férově a jasně. Když však nemovitost prodává více realitek, ani kupující nemá žádnou jistotu, že třeba jiná realitka nenašla kupce, který třeba chce nemovitost taky koupit. Chybí zde jistota, že když si kupující bude například vyřizovat úvěr, jestli se nemovitost přes jinou realitku neprodá někomu jinému atp.

Výhody exkluzivní smlouvy pro RK

Tady je hlavní výhoda v tom, že realitka může na prodeji makat naplno. Vyplatí se jí do prezentace investovat více peněz a energie, prodej nemovitosti je pro ni priorita. Nebude se věnovat jiným nemovitostem na úkor této nemovitosti jednoduše proto, že má její prodej výhradně na starost.

Vidíte, že exkluzivní neboli výhradní zprostředkovatelská smlouva je absolutně nejvýhodnější pro všechny strany!

9.11.2020

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.