Výkup nemovitosti za hotové - výhody a nevýhody

Na trhu je spousta subjektů, které nabízejí výkup nemovitostí za hotové. Včetně některých realitních kanceláří. Proč ne? Taková služba se může některým lidem hodit. Okolnosti jednotlivých případů, kdy lidé prodávají nemovitost narychlo za okamžité peníze na účet, jsou velmi pestré jako život sám. Obvykle mají společného jmenovatele, kterým je finanční tíseň prodávajícího. Je jasné, že neprodá nemovitost za tržní cenu, ale hlavně dostane peníze rychle. Pojďme si tedy shrnout výhody a nevýhody tohoto obchodu.

Výhody pro prodávajícího

Prakticky se jedná o dvě hlavní výhody:

  • Rychlé peníze. Finanční prostředky z prodeje máte velmi rychle a můžete je použít na co budete chtít.
  • Neřešíte starosti s prodejem. Když prodáváte takto narychlo, nemusíte řešit starosti s prodejem nemovitosti jako je příprava nemovitosti k prodeji, tvorba prezentace, hledání kupce apod. Neplatíte ani makléře.

Nevýhody prodávajícího

Prodej nemovitosti rychle za hotové má jen jednu stěžejní nevýhodu:

  • Prodej za nižší cenu. Logicky takto rychlým prodejem ztratíte nějaké peníze. Prodáte svou nemovitost pod cenou!

Když se podíváme na kupující, ti pak získávají nemovitost, u které věří, že ji časem prodají za vyšší částku. To je samozřejmě jejich motivace. Nejčastěji se jedná o výkup bytů, domů nebo stavebních pozemků.

Kdo výkup nemovitosti nejčastěji využije

Obecně platí, že tento způsob prodeje volí lidé v tísni - lidé se zástavami a špatnou platební morálkou, lidé s exekucemi na krku, lidé před hrozící dražbou, občas i lidé, kteří potřebují z prodeje financovat nákup jiné nemovitosti a jsou v časové tísni.

Nejedná se o nic nelegálního, ale je rozumné prodávat nemovitost serióznímu kupci. Ideálně alespoň renomované realitní kanceláři, která má dobré jméno.

7.3.2021

O mně

 

SMYSLEM MOJÍ PRÁCE JE POMÁHAT

 

Jak říkají někteří moji milí kolegové, bydlení je pohoda, která končí ve chvíli, kdy ho musíte nebo jen chcete změnit, tedy třeba prodat, vyměnit za nové nebo se rozhodnete svoje hnízdečko obsadit novým, slušně vychovaným a pravidelně platícím nájemníkem. Netroufnu si tvrdit, že zmíněné situace nelze zvládnout vlastními silami, ale zcela určitě vím, že s pomocí realitního profíka to jde o mnoho, ale opravdu o mnoho lépe.

 

Co o mně musíte vědět

 

Svět realit mně učaroval už před patnácti lety a od té doby mám ve svém portfoliu stovky klientů, se kterými jsem společně sdílela jejich radosti, starosti i obyčejné lidské či rodinné trápení, když jejich život nabral nesprávný směr. Vždy jsme ale našli nějaké řešení a důkazem, který mně dává sílu a energii do další práce je, že s velkou většinou mých klientů jsem stále v kontaktu, často znám jejich děti nebo rodiče, prostě víme, kde se najdeme, když bude potřeba.

 

Brno. Líšeň!

 

Brno je moje město, do něho se ráda vracím z dálek a ráda ho bráním vlastním tělem před zbytkem světa. Ovšem městská část Brno-Líšeň to je ještě o kousek něco jiného. Tady dlouhá léta žiju, tedy bydlím, tady mám svoji rodinu, spoustu přátel, tady se odehrálo v mém životě vše důležité. A tady také velmi často pracuju a mám tady spoustu klientů, se kterými se osobně znám, v Líšni znám snad každý dům. Prostě pokud pracuji s klienty na nemovitostech u mě v Líšni, není to práce, ale odměna!

 

A jak tedy pomáhám?

 

  1. Nerozlišuji klienty na dobré a špatné, malé a velké apod.
  2. Jsem k vám upřímná, pokud se něco nedaří, řeknu to na rovinu.
  3. Co se domluví, to platí.
  4. Každá nemovitost má na trhu svoje místo a má svoje specifika, což je důležité ohlídat.
  5. Kupní cena je vždy výsledkem dohody, nikoliv diktátem, rozhoduje majitel.
  6. Slovo NEJDE mně opravdu nejde z úst.
  7. Za svoje klienty bojuju a jsem jim oporou po celou dobu procesu i po ní.
  8. Prodej, koupě či pronájem končí dobře, jsou-li spokojené obě strany.

 

 

Moc se na vás těším!

Mgr. Helena Fendrychová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.