RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Investice do zahraniční nemovitosti v době koronaviru

Během roku 2020 přišla hodně nečekaná doba. Doba plná omezování, s nejistým pokračováním. Překvapivě ceny nemovitostí v České republice zůstaly celkem stabilní, ale to neplatí o celém světě. V zahraničí určitě existují zajímavé příležitosti k investici do nemovitosti. Kdo má kapitál, může si vybrat zemi, využít tuto zmatenou dobu, a koupit si vysněnou či investiční nemovitost.

Vrátí se svět do starých kolejí?

Při investicích se samozřejmě myslí na budoucnost, ale jak predikovat, co se bude dít v příštích letech? Ať už to bude cokoliv, svět se určitě změní. Lidé si více rozmyslí cestování po světě, a budou se spíše věnovat lokálnímu světu kolem nich. Přesto koupit třeba apartmán v Chorvatsku za nižší cenu zní lákavě. Věříme tomu, že se možnost cestování zase obnoví, snad už nejbližší léto.

Apartmán u moře nebo na horách

Když uvažujete o koupi nemovitosti v zahraničí, určitě je dobré poradit se s někým zkušeným. Můžete oslovit některou ostřílenou českou realitku, kde se minimálně pobavíte s odborníky o tom, co si o takové investici myslí. Dobré je zvážit, jakou nemovitost koupit, kde má být, kolik jste ochotni investovat, jaké s ní máte záměry. To vše proberete se zkušeným makléřem.

Nejoblíbenější investiční nemovitosti jsou apartmány u moře, v horách, u jezer nebo v jiných turistických oblastech, které letos zely prázdnotou. O to větší nabídka nemovitostí k prodeji bude, a za výrazně nižší ceny. Možná zdá investice do zahraničních nemovitostí v této době jako podnik pro dobrodruhy, ale na druhou stranu se to dá brát jako neopakovatelná příležitost.

27.12.2020

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.